Όλα για μια παρόρμηση (Sud Pacifique, Victoria's Secret) - make up your dayz

Όλα για μια παρόρμηση (Sud Pacifique, Victoria's Secret)

Υπάρχουν τύποι που μέχρι να κουνήσουν το ένα πόδι έχει βρομίσει το άλλο. Που περιμένουν να ορθοδρομίσει ο Ερμής, να φύγει η επήρεια της Πανσελήνου, να έρθει η Νέα Σελήνη, να πάρει πρωτάθλημα ο βάζελος (μακριά από εμάς!!) να βγούμε από την κρίση, να βγούμε στις αγορές και πάει λέγοντας. Και περιμένουν και περιμένουν.. Και περιμένουν την κατάλληλη στιγμή. Μόνο που αυτή η στιγμή δεν έρχεται. Και συνεχίζουν να περιμένουν. Και δεν έρχεται γιατί τη στιγμή τη φτιάχνεις εσύ. Χωρίς να περιμένεις από τον βάζελο ή τον Τσίπρα.
Εγώ ποτέ δεν ανήκα σε αυτή την κατηγορία. Ήμουν ανέκαθεν στην πλευρά των παρορμητικών και των "Ή τώρα ή ποτέ". Στην κατηγορία των ανθρώπων που το "ναι" και το "όχι" βγαίνουν πριν προλάβουν να το σκεφτούν. Έχει βέβαια και αυτό τα αρνητικά του!
Έτσι παρορμητική είμαι και στις αγορές μου (ναι καλά κατάλαβες). Κι επειδή τώρα θέλουμε να ενθαρρύνουμε τον παρορμητισμό και τον αυθορμητισμό θα δεις αγορές που όχι μόνο δεν τις μετάνιωσα αλλά το ίδιο παρορμητικά τις επανέλαβα!

Note: Οι φωτογραφίες δεν είναι πολύ καλές γιατί τις τράβηξα παρορμητικά!







Victoria's Secret, Passion struck, body lotion: Ήμουν στο Ελ. Βενιζέλος, 3 ώρες νωρίτερα από την πτήση μου. Το μύριζα, το ξαναμύριζα.. δεν το πήρα. Το πήρα όμως 5 μέρες αργότερα στο αεροδρόμιο της Κωνσταντινούπολης, 35 λεπτά νωρίτερα από την πτήση μου. Και χωρίς να το μυρίσω ξανά. Οκ, δεν υπολογίζεται για την σούπερ παρορμητική αγορά, αλλά η πρόθεση αυτή ήταν. Αν βρεθείς στο stand της Victoria Secret να το πάρεις. Χωρίς να το μυρίσεις. Αφού σου γράφει απ' έξω fuji apple and vanilla orchid, τι ψάχνεσαι?? (Παρεμπιπτόντως το άρωμά της διαρκεί όλη μέρα!)

Sud Pacifique, Vanille extreme: είχα μυρίσει το άρωμα στο Beautystore Θεσσαλονίκης και είχα εκστασιαστεί, αλλά η τιμή του μου φώναζε: "Τρέξε Βίλλυ, τρέξε". Μόλις είδα στο προφίλ του Beautystore στο Instagram τη φωτογραφία αυτού του σούπερ beauty gadget σκέφτηκα "Παράγγειλε το Βίλλυ, παράγγειλε το". Είναι travel size και η συσκευασία δεν είναι με "φστ" αλλά με ένα μπιλάκι που επιτρέπει να ελέγχεις την ποσότητα που χρησιμοποιείς κι επιπλέον προσθέτει fun στη διαδικασία! Μυρίζει καθαρή βανίλια, είναι αρκετά έντονο, τουλάχιστον για τα δεδομένα τα δικά μου, και παραμένει αναλλοίωτο για αρκετές ώρες. Αλλά αυτό δεν πρέπει να σε ανησυχεί, γιατί ως travel size μπορείς να το έχεις πάντα στην τσάντα σου!

MAC, sheertone blush, breath of plum και MAC, pressed pigment, spot lit:
Σκηνή 1η: -Καλημέρα σας, θα ήθελα ένα ρουζ που να μην είναι καφέ-μπεζ.
                 -Αυτό σας αρέσει? (μου δείχνει το breath of plum)
                 -Ναι, τέλειο! Ευχαριστώ!
Ταμείο.

Σκηνή 2η: -Καλησπέρα σας! Θα ήθελα να ρίξω μια ματιά στις σκιές. Οι pressed pigment που είναι?
                 -Στο stand εκεί (με πηγαίνει στο stand)
                 -Ok, μπορώ να έχω αυτή σας παρακαλώ? (της δείχνω τη spot lit)
Ταμείο.

Για τα πρακτικά, η σκιά έχει το πιο τέλειο χρυσό-καφέ χρώμα που μόλις την εφαρμόζεις αρχίζει να λάμπει/γυαλίζει τόσο όμορφα που φαίνεται σαν να έχεις φορέσει υγρή σκιά. Και χωρίς να "μαζεύει". Το ρουζ (που το αδικεί η φωτογραφία) έχει ένα πανέμορφο μοβ-καφέ χρώμα που σε κάνει να φαίνεσαι πιο νέα, πιο ζωντανή και πιο έτοιμη για επόμενες παρορμήσεις!

Υ.Γ.1. Επειδή όλα κυλούν σε γρήγορους ρυθμούς μην το σκέφτεσαι και πολύ!
Υ.Γ.2. Και δεν θα το μετανιώσεις!
Υ.Γ.3. Και αν κάποιος σε κάνει να περιμένεις... απλά μην το δεχτείς!

8 σχόλια :

  1. Με γεια όλα! Πολύ ωραίες αγορές! Σε νιώθω και για τον παρορμητισμό, και για τους διαλόγους στη MAC, και για το "να το πάρω - να μη το πάρω - το πήρα", χαχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ είμαι συνήθως στην άλλη άκρη.. Αναποφάσιστη όσο δε παίρνει!! Αλλά όταν πρόκειται για βανίλια δε το σκέφτομαι πολύ, το αποκτώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα!! κι αυτό χρειάζεται πολλές φορές! γλιτώνεις από λάθος αποφάσεις (αλλά αυτό μεταξύ μας)!!

      Διαγραφή
  3. Νομίζω οι περισσότερες αγορές μας είναι από παρασιτισμό! Οι διάλογοι από το κατάστημα της mac πιο σύντομοι δεν θα μπορούσαν να είναι! χαχα :)

    studyaboutfashion.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν έχεις άδικο! αν το σκεφτόμασταν δεύτερη και τρίτη φορά δεν θα αγοράζαμε ούτε τα μισά! όσο για τη MAC νομίζω είμαι η πιο γρήγορη πελάτισσα στα χρονικά της εταιρείας τους!

      Διαγραφή

Έχεις δοκιμάσει κάποιο από τα προΊόντα; Γράψε μου τη γνώμη σου!

Brands List

BRANDS LIST
Copyright © make up your dayz. Made with by OddThemes