Αξίζει να το πεις: Nuxe huile prodigieuse - make up your dayz

Αξίζει να το πεις: Nuxe huile prodigieuse

Ντροπή, ντροπή, ντροπή... Τόσο καιρό γράφω , ξαναγράφω και ξαναγράφω για το ξηρό λάδι της Nuxe και δεν έχω κάνει ένα εκτενέστερο review.. 
Λοιπόν, ας τα πάρουμε από την αρχή! Το λάδι αυτό το χρησιμοποιώ από το καλοκαίρι του 2010. Ήταν δώρο από μία φίλη μου κι από την πρώτη φορά που το χρησιμοποίησα δεν μπορώ να το αποχωριστώ! 

ξηρό λάδι νιουξ



NUXE HUILE PRODIGIEUSE, συμπυκνωμένη πολυτέλεια!

 Είναι σε αυτό το λιτό και απέριττο μπουκαλάκι και κυκλοφορεί σε 2 μεγέθη, των 50 και 100 ml. Στη σύνθεσή του περιέχει Βιταμίνη Ε και 6 έλαια, που είναι το γλυκό αμύγδαλο, η καμέλια, βαλσαμόχορτο, φουντούκι, macadamia και borage. Για την εφαρμογή του ψεκάζεις και απλώνεις! Μέχρι να ξαναψεκάσεις, αυτό που έχεις απλώσει πριν έχει απορροφηθεί!

ξηρό λάδι νιουξ


Ποια είναι τα κυριότερα χαρακτηριστικά που κάνουν το ξηρό λάδι της Nuxe το αγαπημένο των αγαπημένων;

Είναι ξηρό λάδι, επομένως δε χρειάζεται να περιμένεις μέχρι να στεγνώσει κι επιπλέον δεν γεμίζουν ''λαδίλα'' τα χέρια σου. Το δέρμα σε δευτερόλεπτα γίνεται στην κυριολεξία μεταξένιο! Το άρωμα που αφήνει είναι πολύ διακριτικό, σχεδόν ανεπαίσθητο και παραπέμπει στην καθαριότητα παιδικής πούδρας! Τουλάχιστον αυτό έρχεται στο μυαλό μου μόλις το μυρίζω, άλλωστε οι μυρωδιές είναι πολύ προσωπική υπόθεση! Ένα ακόμα συν είναι ότι αφήνει μια πολύ πολύ πολύ διακριτική λάμψη στο δέρμα , σαν να σε έχει φιλήσει ο ήλιος! Επιπλέον μπορεί να χρησιμοποιηθεί και στο πρόσωπο και στα μαλλιά, αλλά για να είμαι ειλικρινής, μου φάνηκε πολύ ελαφρύ για τα μαλλιά.. Δυστυχώς λόγω της τιμής του έχω αραιώσει τη χρήση του... (δύσκολος καιρός για Nuxe..)


ξηρό λάδι νιουξ

Να το πάρεις γιατί:
  • Είναι το καλύτερο της κατηγορίας του
  • Σου δίνει μια αίσθηση πολυτέλειας
  • Το δέρμα  πραγματικά ποτέ άλλοτε δεν είναι τόσο μα τόσο απαλό!
Μην το πλησιάσεις γιατί:
  • Την πολυτέλεια που λέγαμε πριν... την πληρώνεις ακριβά τελικά! Αν όμως καταφέρεις  να προμηθευτείς ένα δειγματάκι... Ακόμα και με μία χρήση θα καταλάβεις τι εννοώ!!
Και πριν το αγοράσεις διάβασε οπωσδήποτε την updated κριτική μου εδώ για αυτόν τον μικρό θησαυρό!

Υ.Γ. Το καλοκαίρι του 2010 το χρησιμοποίησα για πρώτη φορά. Το ποστ αυτό γράφτηκε το 2012 (2 χρόνια μετά). Έχουν περάσει 10 χρόνια και το χρησιμοποιώ ακόμα.

30 σχόλια :

  1. Εντάξει απλά το λατρεύω!
    Για μένα είναι το καλύτερο και δεν το αλλάζω με τίποτα!Χαλάλι η τιμή του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολυ ωραιο review!!!
    Το εχω δοκιμασει σε bonus size, ειναι εξαιρετικο οντως και φανταζομαι το ακνονικο μεγεθος με την αντλια θα ειναι ακομα καλυτερο γιατι δε θα υπαρχει λαδι παντου οπως με το δικο μου που ηταν χωρις αντλια:-Ρ
    Γενικα οτι εχω δοκιμασει απο τη Nuxe ειναι παρα πολυ καλο!

    http://beautyincrisis.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έχει καταπληκτικά προϊόντα, είναι όλα ένα κι ένα!!! όχι, με το φφφσσσττ δε γεμίζεις λάδια, είναι πολύ εύχρηστο!

      Διαγραφή
  3. δηλαδή για το σώμα περισσότερο είναι; πόσο κοστίζει περίπου;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι, κυρίως για το σώμα, εκτός κι αν έχεις πιο λεπτή τρίχα και κανονικά μαλλιά (όχι πολύ λιπαρά, ούτε πολύ ξηρά) οπότε θα σε ικανοποιήσει και για τα μαλλιά. Κοστίζει 30 euros.

      Διαγραφή
  4. Εγω παντως ΚΑΘΟΛΟΥ δε το ευχαριστηθηκα,θεωρω δε,πως απλα πληρωνεις μια κατα τα αλλα ομορφη μυρωδια και μια πολυ σικατη συσκευασια.Ειτε το εβαζα ειτε οχι ενα και το αυτο,τιποτα δε προσφερει καμια λαμψη πουθενα,τιποτις,μαλιστα χαρηκα γιατι στο Μake up alley,ειδα πως δεν ημουν η μονη.Δε θελω να ειμαι η κακια της παρεας απλα μια ακομη αποψη.........Πολλα φιλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. μην το ξαναπείς το ''κακιά της παρέας'', εννοείται ότι δεν μπορούμε να συμφωνούμε σε όλα!!!! και επίσης εννοείται ότι είναι καλοδεχούμενες όλες οι απόψεις!!! άλλωστε υπάρχουν δέρματα και δέρματα δεν μπορούν όλα να είναι κατάλληλα για όλες!! κρίμα πάντως που δεν το ευχαριστήθηκες γιατί είναι και ακριβό... :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ωραίο blog! μόλις σε ανακάλυψα και έγινα μέλος. Επισκέψου και συ το δικό μου www.vickymarple.blogspot.gr και γίνε μέλος αν σου αρέσει. φιλια, βίκυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. :) ευχαριστώ πολύ!! έγινα κι εγώ follower!! φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αχ αυτό το υπέροχο review με έκανε να θέλω σαν τρελή να το δοκιμάσω!! Θα το επιδιώξω λοιπόν :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :D ελπίζω να μείνεις ευχαριστημένη!! περιμένω εντυπώσεις!!

      Διαγραφή
  9. η τιμή του έχει πέσει απίστευτα τον τελευταίο χρόνο. Επίσης, να σημειωθεί ότι στην Ελλάδα το βρίσκεις 15 ευρώ (απ τις πιο χαμηλες στην Ευρωπη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πράγματι έχει πέσει! Τα 50ml περίπου 10ευρώ και τα 100ml περίπου 17 ευρώ. Το δοκίμασα σε δειγματάκι. Μου άρεσε πολύ! Μόνο που θα προτιμούσα το άρωμα να διαρκεί λίγο περισσότερο...-:(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Molis to paraggila kai egw apo ilektroniko farmakeio ta 50ml sta 11eurw!! Elpizw na mou aresei kai mena para poli giati exw akousei tosa polla gia auto!! euxaristoume gia to review :)

    natalie http://glaminthebeauty.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είμαι σίγουρη ότι θα το κεταευχαριστηθείς!!! σου δίνει μια αίσθηση πολυτέλειας που δεν έχω συναντήσει σε κανένα άλλο λαδάκι!! περιμένω να μου πεις εντυπώσεις!!

      Διαγραφή
  12. Βγήκε και το άρωμα!!
    http://www.goodliving-happylife.com/beauty--grace/prodigieux

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. geia sas!! na rwthsw kati? meta to ladaki,vazoume kai thn krema mas h mpainei mono tou?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν χρειάζεται κρέμα, δεν χρειάζεται τίποτα απολύτως!! το φοράς, ντύνεσαι και είσαι έτοιμη!

      Διαγραφή
  14. να ρωτήσω και εγώ κάτι βρε κορίτσια επειδή θέλω να το πάρω για το πρόσωπο που μου παρουσιάζει μια ανομοιομορφία σαν κσηροδερμία θα μου κάνει καλό ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου απαντώ πολύ καθυστερημένα, αλλά μόλις τώρα είδα το σχόλιο. Το ξηρό λάδι υποτίθεται ότι απευθύνεται σε όλες τις επιδερμίδες, και ειδικά στις ξηρές. Εάν όμως εμφανίζεις κατά τόπους ξηροδερμία καλύτερα να το αποφύγεις και να προτιμήσεις φαρμακευτική κρέμα!

      Διαγραφή
  15. Η χρηση στα μαλλια ειναι οταν ειναι βρεγμένα κ μετα κανεις πιστολακι?γιατι ετσι το χρησιμοποίησα κ μου τα ξερανε τελειως και τα κατσαρωσε.ξανα λουσιμο ηθελα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν το χρησιμοποιώ για τα μαλλιά συνήθως το αναμειγνύω με τη μάσκα μαλλιών, οπότε μετά ξεβγάζεται. Εάν το χρησιμοποιήσεις σε βρεγμένα μαλλιά καλύτερα να αποφύγεις το πιστολάκι, γιατί δεν ξέρω με τη θερμότητα πώς αντιδράει. Εάν έχεις ξηρά μαλλιά μπορείς σίγουρα να το εφαρμόζεις όταν είναι στεγνά και δεν πρόκειται να τα λαδώσει. Πάντως από όσα έχω δοκιμάσει το καλύτερο αποτέλεσμα μου το δίνει η ανάμειξη με τη μάσκα! :)

      Διαγραφή

Έχεις δοκιμάσει κάποιο από τα προΊόντα; Γράψε μου τη γνώμη σου!

Brands List

BRANDS LIST
Copyright © make up your dayz. Made with by OddThemes