Άστο καλύτερα: rosy cheeks, pout polish bomb cosmetics - make up your dayz

Άστο καλύτερα: rosy cheeks, pout polish bomb cosmetics

Όταν δεν έχω μείνει ευχαριστημένη από κάποιο προϊόν με πιάνει άγχος για το τι θα γράψω... και για το ότι θα το διαβάσει η μαμά μου και θα γκρινιάζει ότι είμαι σπάταλη (με το δίκιο της), αλλά... 

Πρόκειται για ένα scrub προσώπου και ένα scrub χειλιών. Είναι και τα 2 της bomb comsetics. Είναι μία εταιρεία με καταπληκτικά σαπουνάκια- ταρτάκια, σαπουνάκια- muffin, σαπουνάκια-τουρτάκια, όλα φυτικά και χειροποίητα (τουλάχιστον έτσι πλασάρονται) αλλά μέχρι εκεί...




Αυτό είναι το scrub προσώπου, rosy cheeks. Είναι πάρα πολύ απαλό, τόσο που θα μπορούσες να το χρησιμοποιείς κάθε μέρα, αντικαθιστώντας το καθαριστικό προσώπου. Ίσως όμως για κάποιο άλλο δέρμα, γιατί το δικό μου μετά τη χρήση του άρχισε να ''κολλάει''. Οι κόκκοι του είναι πολύ λεπτοί και έχει μία υφή αντίστοιχη με γαλακτώματος. Η μυρωδιά του στην αρχή μου φάνηκε ελαφριά, ευχάριστη και λουλουδάτη, στη συνέχεια όμως θα έλεγα ότι με κούρασε...


Και αυτό είναι το scrub χειλιών pout polish με άρωμα pina colada. Αυτό μου θύμισε περισσότερο lip balm, αλλά κάποιο ''βαρύ'' lip balm. Δεν κατάλαβα να κάνει απολέπιση, οι κόκκοι του είναι τόσο λεπτοί που σχεδόν δεν τους καταλαβαίνεις, ενώ ακόμα και μετά το ξέπλυμα του με ενοχλούσε η μυρωδιά του. Νομίζω ότι δεν θα τελειώσει ποτέ, καθώς το έχω χρησιμοποιήσει πολλές φορές, μήπως αλλάξω γνώμη, αλλά η ποσότητα δεν έχει μειωθεί ούτε στο ελάχιστο (αυτό πηγαίνει στα θετικά).. Επειδή δεν με ικανοποίησε ούτε ως lip balm ξεκίνησα να το χρησιμοποιώ σε σκληρές περιοχές, όπως αγκώνες και φτέρνες και μπορώ να πω ότι εκεί ήταν αρκετά αποτελεσματικό.

Τα συγκεκριμένα τα αγόρασα τον περασμένο Μάιο από την έκθεση αισθητικής στο MEC Παιανίας, και δυστυχώς δεν γνωρίζω σε ποια καταστήματα κυκλοφορούν... Αν όμως τα πετύχετε δοκιμάστε τα σαπουνάκια τους, είναι όντως πολύ όμορφα και μυρωδάτα!!!

4 σχόλια :

  1. Είδες?? τιμωρείσαι για τα περιττά σου έξοδα!! Μια παλιά οδοντόβουρτσα είναι αρκετή για scrub χειλιών, ενώ το ζαχαρωμένο μέλι είναι τέλειο για scrub προσώπου. Προσθέτεις και ότι θες από μπαχαρικά, μυρωδικά και παίρνει τέλεια μυρωδιά, οικονομικότατο (γιατι οι καιροί που ζούμε είναι δύσκολοι), ενυδατικό και οικολογικό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σίγουρα οι ''συνταγές της γιαγιάς'' είναι θαυματουργές και οι πιο αποτελεσματικές!!! αλλά τι να κάνουμε που μας αρέσει να δοκιμάζουμε και νέα πραγματάκια!!!!!

      Διαγραφή
  2. Mην αγχωνεσαι οταν ειναι να γραψεις την αληθεια για ενα προιον!Τα reviews να ειναι ειλικρινη-Εχω κανει εγω Unfollow,OYYYYYYY, σε δεκαδες κοριτσακια που ειχαν γινει p.r συγκεκριμενων εταιρειων,λες και ειμαστε βλαμενα εμεις και στο τελος δε μπορουμε να κρινουμε τι ειναι υπερβολη και τι μπορει να εινα πραγματικοτητα-
    keep bloging-and reviewing-HONEST.φιλια........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έχεις απόλυτο δίκιο.. κι εμένα με κουράζουν τα fake reviews που είναι όλα συγκλονιστικά και καταπληκτικά... μέχρι στιγμής απέφευγα να γράψω για προϊόντα που με δυσαρέστησαν, ένιωθα λίγο σαν να το ''θάβω'' αλλά τώρα που έκανα την αρχή, θα του δώσω και θα καταλάβει!!!! φιλιά!!

      Διαγραφή

Έχεις δοκιμάσει κάποιο από τα προΊόντα; Γράψε μου τη γνώμη σου!

Brands List

BRANDS LIST
Copyright © make up your dayz. Made with by OddThemes