Αξίζει να το πεις: Lierac - make up your dayz

Αξίζει να το πεις: Lierac

Η εταιρεία Lierac ήταν ανέκαθεν πολύ ψηλά στην εκτίμησή μου. Έχω δοκιμάσει στο παρελθόν πολλά προϊόντα και κανένα δε με απογοήτευσε, επομένως αποτελούσε πάντα μία από τις πρώτες επιλογές μου! Οι μυρωδιές των προϊόντων, οι συσκευασίες και η τιμή τους με έκαναν να τα καταχωρίσω στην κατηγορία  ''προσιτή πολυτέλεια''! Το τελευταίο διάστημα ήθελα να δοκιμάσω κάποια από τα ανανεωμένα προϊόντα τους, αλλά κανένα φαρμακείο δε μου έδινε δείγματα, αναγκάζοντάς με να κάνω αυτό που απεχθάνομαι.. να τα ζητιανέψω αφού πρώτα αγοράσω έναν τόνο Panadol για να μην μπω στο φαρμακείο μόνο για να ζητήσω δειγματάκια!! Γι' αυτό το λόγο αποφάσισα να επικοινωνήσω απευθείας με την εταιρεία και να ζητήσω δείγματα και η ανταπόκρισή τους με άφησε πραγματικά άφωνη!!! Μέσα σε 2 μέρες είχαν φτάσει στην πόρτα μου ένα σωρό δειγματάκια και ενημερωτικά φυλλάδια σχετικά με όλες τις σειρές!







Και τα δειγματάκια μου, ήρθαν σε ένα υπέροχο αδιάβροχο νεσεσέρ (ότι πρέπει για την παραλία τώρα που πλησιάζει το καλοκαίρι!)


Τα δείγματα έχουν σταλεί αρκετό καιρό πριν, αλλά περίμενα να χρησιμοποιήσω και τα προϊόντα μαλλιών, ώστε να έχω ολοκληρωμένη άποψη! Αυτά είναι για το πρόσωπο και το σώμα. Για το πρόσωπο μου έστειλαν δείγματα της ενυδατικής κρέμας Hydra- chrono + creme douceur apaisante και Hydro- chrono+ teinte (κρέμα με χρώμα). Η ενυδατική απευθύνεται σε ευαίσθητες επιδερμίδες και περιέχει εκχύλισμα μολόχας που δρα καταπραϋντικά και αντιοξειδωτικά εκχυλίσματα λιναριού που προστατεύουν τα αγγεία της επιδερμίδας του προσώπου. Έμεινα αρκετά ικανοποιημένη, το άρωμα της ήταν πολύ ελαφρύ και ευχάριστο, και το ίδιο και η υφή της! Για τη δράση της δεν μπορώ να είμαι σίγουρη, καθώς από ένα δειγματάκι μπορείς να έχεις μια πρώτη εικόνα μόνο! Αυτή η εικόνα πάντως ήταν θετική! Η ενυδατική με χρώμα ήταν συγκλονιστική, μπορώ να πω ότι την ερωτεύτηκα!! Πάρα πολύ ελαφριά, σαν ζελεδάκι και το χρώμα φαινόταν πολύ φυσικό μετά την εφαρμογή της! Ήταν τέλεια και τη συνιστώ ανεπιφύλακτα!! Για το σώμα έλαβα ένα ξηρό λάδι, huile sensorielle και το αντίστοιχο απολεπιστικό ζελ- λάδι. Το λάδι είχε πολύ ωραία υφή και στέγνωνε αμέσως, όμως δεν έμεινα ικανοποιημένη από τη μυρωδιά του η οποία ήταν πολύ έντονη (γαρδένια, καμέλια και γιασεμί). Το απολεπιστικό είχε ακριβώς το ίδιο άρωμα (έντονο) αλλά σαν απολεπιστικό ήταν πολύ καλό και με απαλή υφή.


Για τα μαλλιά έλαβα δείγματα από το σαμπουάν Phytorhum για αδύναμα μαλλιά, τη μάσκα Phytokarite για λάμψη στα ξηρά μαλλιά, μια μαλακτική κρέμα Phytobaume reparateur για ταλαιπωρημένα μαλλιά και τέλος την κρέμα ημέρας θρέψης και λάμψης Phyto 9 για πολύ ξηρά μαλλιά. Το σαμπουάν ήταν καλό, αν και όχι για τα δικά μου μαλλιά αφού δεν είναι αδύναμα. Ωστόσο μύριζε πολύ όμορφα και είχε κι ένα γαλακτώδες χρώμα που έδειχνε πλούσια σύσταση! Η μάσκα μου άρεσε πάρα πολύ και τα μαλλιά μου μαλάκωσαν αμέσως μετά την εφαρμογή της! Η μαλακτική κρέμα ήταν επίσης πολύ καλή, αλλά δεν έχω συνηθίσει να βάζω στα μαλλιά μου προϊόντα που δεν ξεβγάζονται και ένιωθα λίγο περίεργα.. Όμως οφείλω να ομολογήσω ότι ξεμπερδεύονταν πολύ εύκολα (είναι σγουρά και δίνω μάχη κάθε φορά με τη βούρτσα!!). Το ίδιο ίσχυε και με την κρέμα ημέρας (συν ότι με ενθουσίασε η ιδέα να έχουν τα μαλλιά μου την κρέμα ημέρας τους!!) Και το βασικότερο από όλα είναι ότι δεν λάδωσαν ούτε στο ελάχιστο!!!

Ευχαριστώ πολύ Lierac για τα δείγματα και κυρίως για την τόσο άμεση ανταπόκριση!!! 

4 σχόλια :

  1. Πήρες όλα αυτά τα δείγματα?!?!?! Πλάκα κάνεις.. Μπράβο τους, πολύ ευγενικοί.. Έχω δοκιμάσει και γω στο παρελθόν το σαμπουάν τους και είναι πολύ πολύ καλό.. Η ενυδατική προσώπου με χρώμα, απορροφήθηκε 100% χωρίς λιπαρότητα? Γιατί όποια και αν έχω δοκιμάσει μου προκαλεί λιπαρότητα και εφίδρωση..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ναι!!!! με περιποιήθηκαν δε μπορώ να πω!! Η ενυδατική προσώπου με χρώμα είναι τέλεια!! και ενθουσιάζομαι πολύ δύσκολα με αυτό το είδος.. Είναι πάρα πολύ απαλή, σαν ζελεδάκι και πάρα πολύ ελαφριά και με την κάλυψή της έμεινα ικανοποιημένη αρκετά! Οκ δεν είναι make up αλλά στέκεται άνετα μόνη της!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πωωωωω τα χρησιμοποιουσα ακριβως πριν 10 χρονια,χαχχααχχα το θυμαμαι με βαση τους Ολυμπιακους αγωνεςχχαχαα -ασχετο.
    Απο τη Phyto το μονο που μου αρεσε ηταν το phytorhum,οντως δυναμωνε τα μαλια και σε συνδιασμο με δαφνελαιο τα μαλια μου ειχαν γινει πολυ πλουσια.Δοκιμαστε το οσες εχετε τριχοπτωση.
    Επισης ωραια μυρωδια ειχε το Body Scrub απο Lierac που θυμαμαι ως πανακριβο-ηταν σε βαζο.
    Και τωρα που το σκεφτομαι ειχα και εγω αυτο το νεσεσερ.αχχαχα
    Θυμαμαι πως ειχε τοτε 3 λαδια για το σωμα και ενα για το προσωπο,οι συσκευασιες ωραιες,το αποτελεσμα αδιαφορο.
    Χαιρομαι που στα εστειλαν γρηγορα και παντα στελνουν σε φαρμακεια δειγματα δε ξερω γιατι δε βρισκεις,εγω πετυχαινα καποτε και μια αισθητικος τους στο Καλαμακι πολυ καλη και μου εδινε.
    Ευχομαι να μην απελυσαν τις αισθητικους τους,ηταν πολυ καλες-ερχοντουσαν στα φαρμακεια εδω τριγυρω-μενω Καλαμακι-αλλα εχω καιρο να τις δω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το scrub στο βάζο, νομίζω είναι αυτό που μου στείλανε σε σωληνάριο! Δεν ξετρελάθηκα από τη μυρωδιά, γιατί τα λουλούδια μύριζαν πολύ έντονα, όμως σαν scrub ήταν πολύ καλό! Πανάκριβο, ε?? Δεν το γνώριζα...
      Ναι, η ανταπόκριση ήταν άμεση και ήταν και εξυπηρετικότατοι!!! Έμεινα πάρα πολύ ευχαριστημένη!! Και το νεσεσέρ απ' ότι βλέπω είναι διαχρονική αξία!! χαχαχα!!!
      Παντού πηγαίνουν δείγματα, σε όλα τα φαρμακεία, απλά σε αυτά της περιοχής μου που πηγαίνω, μάλλον είναι λιγάκι μίζερες και δε δίνουν.. τι να πω... τα κρατάνε για τον εαυτό τους?? Πόσα πια????!!!!

      Διαγραφή

Έχεις δοκιμάσει κάποιο από τα προΊόντα; Γράψε μου τη γνώμη σου!

Brands List

BRANDS LIST
Copyright © make up your dayz. Made with by OddThemes