Έχεις πακέτο!!! - make up your dayz

Έχεις πακέτο!!!

Είμαι γαϊδούρα... το ξέρω... αλλά νομίζω ότι με το να το παραδέχομαι γίνομαι λιγότερο γαϊδούρα, ε?? Απλά ήθελα να κάνω ένα μικρό διαλειμματάκι...!!! Δεν θα το ξανακάνω όμως, το υπόσχομαι!! Στο δια ταύτα όμως! Τον περασμένο μήνα πήρα μέρος στο διαγωνισμό που τρέχει από την εταιρεία καλλυντικών Nyx γράφοντας ένα review για τα προϊόντα και το κατάστημα. Και είχα την χαρά και την τιμή να βγω blogger του μήνα Απριλίου!!


Και είχα την ακόμα μεγαλύτερη χαρά να κερδίσω δωράκια- 4 προϊόντα της εταιρείας! Μόλις μου τηλεφώνησαν από την ACS (η εταιρεία κούριερ που αναλαμβάνει τη μεταφορά) έτρεξα αμέσως για να παραλάβω το δεματάκι μου!






Όπως είναι φυσικό δεν μπορούσα να κρατηθώ μέχρι να επιστρέψω στο σπίτι και τα άνοιξα στο δρόμο! Τα προϊόντα ήταν πολύ προσεκτικά τυλιγμένα με bubblewrap (η αλλιώς το- πλαστικό- που- έχει- φούσκες- και- κάνεις- τσίκι- τσίκι- σαν- υπνωτισμένος- και- σπας- τα- νεύρα- όσων- βρίσκονται- σε- ακτίνα- 100- μέτρων- γύρω- σου) για να μην σπάσουν κατά τη μεταφορά κι έχουμε ατυχήματα (και γκρίνιες από εμένα!!). Όπως βλέπετε το περιεχόμενο αποτελείτο από ένα μανό, ένα μολύβι ματιών, μία σκιά και ένα κραγιόν. 



Το μανό είχε το τέλειο κοραλοροζ χρώμα!! Είναι σούπερ καλοκαιρινό και ειδικά σε μαυρισμένο (από τον ήλιο) χέρι είναι καταπληκτικό και είναι το χρώμα 241 Dance in Havana (νομίζω η ονομασία σε παραπέμπει σε ξέφρενους χορούς και κοκτέιλς αν όχι στην Havana, τουλάχιστον στην παραλία του χωριού σου)! 
 Η σκιά έχει ένα καταπληκτικό πράσινο φωτεινό χρώμα που ελαφρώς ''στραφταλίζει'' και λέγεται lagoon sparkle! Νομίζω βρήκα μία σκιά ιδανική για όσες έχουν μάτια στο πιο συνηθισμένο χρώμα (καστανό), καθώς φωτίζει το χρώμα των ματιών και το κάνει να φαίνεται πιο ζωηρό και λιγότερο συνηθισμένο!
Το κραγιόν είναι το 626 vitamin και έχει ένα πορτοκαλί γυαλιστερό λαμπερό χρώμα ! Μη ζηλέψετε, αλλά είναι για μεσογειακές γυναίκες (και εννοώ μελαχρινές) καθώς κάνει πάρα πολύ ωραία αντίθεση με το χρώμα της επιδερμίδας! Επίσης δείχνει τέλεια σε μαυρισμένο δέρμα!
Και για το τέλος άφησα το αγαπημένο μου! Δεν περίμενα ότι ένα μολύβι ματιών θα με ενθουσίαζε τόσο, μάλλον επειδή δεν είχα δοκιμάσει το συγκεκριμένο! Είναι το Νο 908, seafoam green, επίσης πράσινο, αλλά ένα μεταλλικό πράσινο. Το θέμα όμως δεν είναι μόνο αυτό... Είναι το πιο μαλακούλι μολύβι που έχω δοκιμάσει ποτέ! Σχεδόν γλιστράει πάνω στο μάτι, αφήνοντας μια υπέροχη αίσθηση, και παράλληλα ''γράφει'' καταπληκτικά!! Και εννοείται ότι σαν χρώμα είναι ιδανικό για όσες έχουν συνηθισμένα καστανά μάτια (μην τα ξαναλέμε!!).
Σας αφήνω τώρα για να παίξω με τα χρώματά μου!!!

Υ.Γ.1 Αννούλα σε ευχαριστώ πολύ για αυτά που διάλεξες για εμένα!!! Καλύτερα δε γινόταν!!
Υ.Γ.2 Ευχαριστώ πολύ και όλες τις κοπέλες που στο διάστημα της απουσίας μου μου έστειλαν βραβεία για το blog μου!! Μέσα στην εβδομάδα θα ανεβάσω post σχετικό με αυτά!
Υ.Γ.3 Και οι υπόλοιπες ελπίζω να μη με ξεχάσατε...!!!!!

11 σχόλια :

  1. Κοριτσάκι μου δεν ξέρειs πόσο χάρηκα που διάβασα ότι βγήκεs blogger του μήνα!Πολλά πολλά μπράβο σου!!!!!!
    Το κραγιονάκι πανέμορφο!
    Να τα χαρείs όσο τίποτα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ πολύ!!!! κι εγώ από τη χαρά μου το ανέβασα παντού στο φβ!! στο τσακ ήμουν να το ανεβάσω και στους τοίχους των φίλων μου (πρόλαβαν όμως και τους έκλεισαν...)!!!!!

      Διαγραφή
  2. Μπράβο σου! Πολύ ωραία όλα όσα σου έστειλαν! Με γεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπράβο σου :) Ελπίζω να τα χαίρεσαι αυτά που κέρδισες!!!
    Το μολυβάκι το έχω και είναι το αγαπημένο μου πράσινο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μα είναι φανταστικό πώς να μη γίνει αγαπημένο??? χαίρομαι που συμφωνείς!! φιλιά!!

      Διαγραφή
  4. Μπράβο κούκλα!! Πάντα τέτοια!! Αχ, ερωτεύτηκα τη σκιάααα!! Καλοφόρετα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αν και καθυστέρησα πολύ να απαντήσω.. σ' ευχαριστώ πολύ!!! και ναι η σκιά είναι όντως υπέροχη!! φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  5. Ανακάλυψα ένα διαγωνισμό για ελληνίδες beauty bloggers!!
    Ρίξε μια ματιά!! http://www.flowmagazine.gr/kliroseis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ πολύ για την ενημέρωση!!! νομίζω προλαβαίνω!

      Διαγραφή
  6. Πολυ ωραιο χρωμα εχει το μανο!!Γενικα μου αρεσει ο,τι εχει σχεση με κοραλλι και ποσο μαλλον οταν βρισκεται στα νυχια!!Σου εχω βραβειο στο blog μου!!
    http://graceandbeautyforyou.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έχεις δοκιμάσει κάποιο από τα προΊόντα; Γράψε μου τη γνώμη σου!

Brands List

BRANDS LIST
Copyright © make up your dayz. Made with by OddThemes