Σαν βγεις στον πηγαιμό για την Ιθάκη... - make up your dayz

Σαν βγεις στον πηγαιμό για την Ιθάκη...

Attention please: Το post που ακολουθεί, εκτός από τραγικά μεγάλο, δεν αναφέρεται σε προϊόντα που κάνουν το πρόσωπό μας πιο όμορφο, αλλά σε ανθρώπους που κάνουν τη ζωή μας πιο όμορφη! Και σ'αυτούς είναι αφιερωμένο!

Πριν από 2 χρόνια ακριβώς έκανα μια μεγάλη αλλαγή στη ζωή μου. Έφυγα από την Αθήνα και μετακόμισα στην Επίδαυρο, όχι για έναν έρωτα αλλά για μια δουλειά. Αυτές τις μέρες πακετάρω ξανά τα πράγματά μου για να επιστρέψω στην Αθήνα. Δεν θα ήθελα να φύγω αλλά με περιμένει το μεταπτυχιακό μου. Και ευτυχώς τα πράγματά μου είναι πολύ λιγότερα από τις εμπειρίες και τις αναμνήσεις μου, γιατί διαφορετικά δε θα χωρούσαν σε ένα φορτηγάκι! Ήρθε η ώρα να γράψω ένα αποχαιρετιστήριο- ευχαριστήριο- συνοπτικό- όσο- γίνεται post. Τα γεγονότα που ακολουθούν προσπάθησα να τα βάλω σε χρονολογική σειρά, αλλά ήταν αδύνατο.. όπως επίσης αδύνατο και αδιανόητο ήταν να συμπεριλάβω τα πάντα...!



29+ 1 πράγματα/ανθρώπους/καταστάσεις που δεν πρόκειται να ξεχάσω ποτέ!

1. Την αγωνία μου και τον τρόμο μου όταν μετακόμισα, για το αν θα βρω ωραίο σπίτι, καλούς γείτονες, καλούς συναδέλφους, καλούς ανθρώπους, καλό φαΐ και αν θα τα καταφέρω.. γενικώς..
2. Τους τσακωμούς μου με τους οδηγούς του ΚΤΕΛ που καμιά φορά τους έπαιρνε ο ύπνος και δεν έκαναν τα δρομολόγια και καμιά άλλη φορά μπορεί να μην είχαν και όρεξη...
3. Την πρώτη μου απόπειρα να μαγειρέψω .και το delivery που πήρε φωτιά...
4. Τα αστεία και τα πειράγματα του Γιάννη την πρώτη μου μέρα στη δουλειά και τη Φανή να του λέει ψιθυριστά: ''Μην της λες άλλα, θα μας φύγει...!!''
5. Τις εξετάσεις για το δίπλωμα οδήγησης τα παιδιά με εξετάζουν στα σήματα και τα στοιχήματα που έπεφταν για τις ερωτήσεις που θα μου τύχουν
6. Τη φάτσα της Μαρίας όταν της ανακοίνωσα ότι δεν έχω δει (και ούτε πρόκειται) Star Wars
7. Τα βλέμματα συμπόνοιας και κατανόησης που μου έριχνε η Φανή κάθε φορά που της εξιστορούσα τις ιστορίες μου σχετικά με κάποιον πρώην, νυν και επόμενο. Μπορεί να ήταν και βλέμματα λύπησης, δεν ξέρω.
8. Τη φράση που μου είχε πει ο Κυριάκος: ''Βίλλυ είσαι η Carrie Bradshaw της Επιδαύρου'' και τους 20 πόντους ύψος που πήρα όταν το άκουσα!
9. Το ότι η Φανή, η Μαρία, η Σουζάνα, η Ελένη και η Νάντια έγιναν οι πιο φανατικές μου αναγνώστριες!
10. Τις ανταλλαγές συνταγών μαγειρικής τις οποίες ποτέ δεν κατάφερα να φέρω εις πέρας
11. Το ανέκδοτο σκίτσο που μου παραχώρησε ο Κυριάκος για να δημοσιεύσω στο blog μου (ευχαριστώ και πάλι!!!)
12. Τις εκατομμύρια ερωτήσεις που έκανα στη Ρία για τη φροντίδα της γάτας που θα αποκτούσα. Τις υπομονετικές και αναλυτικές της απαντήσεις. Και το ότι τελικά δεν πήρα γάτα.
13. Το καμένο από πάνω άψητο από κάτω σταφιδοκέικ που έφτιαξα και την Ελένη να λέει με ενθουσιασμό: ''Μοιάζει με φανουροπιτίτσα!!'' κι εμένα να επιμένω ότι είναι σταφιδοκέικ. Κορίτσια, φανουρόπιτα ήταν.
14. Τη σίγουρη και γεμάτη ενθουσιασμό απόφαση που πήραμε με το Γιάννη να κάνουμε περπάτημα 3 γύρους το Parking κάθε μέρα για όλο το χειμώνα. Τελικά κράτησε μια ολόκληρη εβδομάδα.
15. Την ταπετσαρία του αυτοκινήτου της Πετρούλας που έκανα χάλια με χυμό Motion
16. To χαμόγελο και τα διάπλατα ανοιχτά μάτια της Σουζάνας κάθε φορά που έβλεπε κουτί από τα Max Perry. Κι ας έφτιαχνε με τα χεράκια της τα υπέρτατα απόλυτα cupcakes! 
17. Τώρα που το σκέφτομαι τρώγαμε πολύ
18. Την αγανάκτησή μου που δεν υπάρχει ένα sushi bar σε ολόκληρη την Αργολίδα. Και τα βλέμματα που μου έριξαν όταν εξέφρασα αυτή την αγανάκτηση.
19. Την τρομερή ανακάλυψη της Μαρίας, που λέγεται parmacy295 και την γκαντεμιά μου στην πρώτη μας παραγγελία..
20. Τις αποφάσεις που πήρα όλο αυτό το διάστημα και το ότι τελικά δεν κράτησα καμία.. ή σχεδόν καμία..
21. Τις παραστάσεις στο Αρχαίο Θέατρο και τις αναλύσεις που κάναμε μέχρι και 2 μέρες μετά.
22. Τον Γιάννη να βουτάει το δοχείο με Paraloid από τον πάγκο της Νάντιας, τη Νάντια να ωρύεται και μετά να φτιάχνει βαζάκι με Paraloid αλλάζοντας την ετικέτα για να μην το βουτάει ο Γιάννης
23. Τη μάχη που έδωσα για μια δική μου καρέκλα στο Καπνιστήριο. και τελικά την κέρδισα!  
24. Τις ιαχές ενθουσιασμού της Πετρούλας, όταν της ανακοίνωσα ότι με δέχτηκαν στο Μεταπτυχιακό!!
25. Την έκφραση της Ελένης όταν της ανακοίνωσα ότι ερωτεύτηκα έναν οδηγό του ΚΤΕΛ. ύφος: κάτσε- στα- αυγά- σου- Βίλλυ- σε- 2- εβδομάδες- φεύγεις.
26. Τον εθισμό μου στον καφέ, τα comtrex και τον Άρη Πορτοσάλτε.
27. Τα βράδια που πέρασα ψάχνοντας τον εαυτό μου και τα πρωινά που τον έβρισκα και πάλι
28. Τη διαπίστωση ότι τελικά όταν δεν παίρνεις μόνος σου μια απόφαση, η ζωή θα την πάρει για σένα.
29. Τις σχέσεις που ψυχράνθηκαν και τους ανθρώπους που απομακρύνθηκαν, αλλά ακόμα πιο πολύ τις σχέσεις που αναθερμάνθηκαν και τους ανθρώπους που ήταν συνεχώς δίπλα μου, κάνοντάς τα όλα να φαίνονται πιο εύκολα!
30. Τελικά δεν ξέρω αν τα κατάφερα.. Ξέρω μόνο ότι αυτά τα 2 χρόνια δεν πρόκειται να τα ξεχάσω ποτέ! Κι αυτό μάλλον σημαίνει ότι τα κατάφερα!

.

Μήνυμα προς τους (πρώην πλέον) συναδέλφους μου (Ελένη, Σουζάνα, Φανή, Γιάννη, Μαρία, Νάντια, Ρία και Πετρούλα):
Σας εύχομαι να έχετε μια χαρούμενη, κεφάτη, συναρπαστική, δημιουργική συνέχεια και στη δουλειά αλλά ακόμα περισσότερο στη ζωή σας!! Και να μην ξεκολλήσετε τα αφισάκια μου (Γιάννη σε σένα μιλάω)!! Σας ευχαριστώ που με υποδεχτήκατε, με καλοδεχτήκατε και με βάλατε στην παρέα σας!!


Υ.Γ.1 Κάποιους ανθρώπους ξέρεις ότι δεν θα τους αποχωριστείς, αλλά δεν παύει να σε ενοχλεί που δεν θα πίνετε τον πρώτο καφέ της ημέρας μαζί..
Υ.Γ.2 Ακόμα δεν έχω καταλήξει αν ψάχνω τον Mr Big ή τον Mr Darcy... Όπως επίσης κι αν θέλω να είμαι η Carrie Bradshaw ή η Elizabeth Bennet. Έχω καταλήξει όμως στο ποιους και τι θέλω στη ζωή μου, κι αυτό με κάνει να θέλω όλο και περισσότερο να είμαι η Βίλλυ!!

11 σχόλια :

  1. ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ποστ.. Είναι γλυκό και συγκινητικό!!! :)
    Καλή αρχή σου εύχομαι εγώ και θα συμφωνήσω με τα δύο υστερόγραφα σου!! Είσαι δυνατός χαρακτήρας και θα καταφέρεις όλα όσα βάζεις στο μυαλό σου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ Κλεονίκη μου!!!! Είμαι λιγάκι συγκινημένη ακόμα, αλλά θα κάνω με χαρά τη νέα μου αρχή!!!!

      Διαγραφή
  2. Βιλλυ μου, mr big υπάρχουν πολλοί (εγώ έχω συναντήσει τουλάχιστον δύο), οι mr darcy σπανίζουν.
    Λυπάμαι που δεν θα είμαι εκεί να σε αποχαιρετήσω. Βλέπω την έλαβες την κάρτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Βιλλυ μου, mr big υπάρχουν πολλοί (εγώ έχω συναντήσει τουλάχιστον δύο), οι mr darcy σπανίζουν.
    Λυπάμαι που δεν θα είμαι εκεί να σε αποχαιρετήσω. Βλέπω την έλαβες την κάρτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και βγαίνω λοιπόν στην αναζήτηση του Mr Darcy (βέβαια και ο Mr Big έχει την περιπέτειά του)! έλαβα την κάρτα και με συγκινήσατε πάρα πολύ... Δεν θα αποχαιρετιστούμε γιατί είναι σίγουρο ότι θα τα ξαναπούμε!! Μέχρι τότε να είσαι καλά εσύ και η οικογένειά σου και κάθε μέρα να πηγαίνουν τα πράγματα όλο και καλύτερα!

      Διαγραφή
  4. Καλέ ποιος έφυγε ? Πλάκα μας κάνεις!!! Έξω από την πόρτα υπάρχουν κούτες και κούτες!!! μάλλον εγκαθίστασαι πάλι Επίδαυρο ;) Τελικά όποιος έχει κάνει μετακόμιση ξέρει καλά ότι ΠΑΝΤΑ όταν μετακομίζεις σε έναν τόπο φτάνεις με λίγες απόσκευές και όταν φεύγεις τα πράγματα ξεχυλίζουν από παντού. και δεν είναι τα πράγματα που αυξήθηκαν αλλά ότι μαζί με τα πράγματα προσπαθείς να πακετάρεις και αναμνήσεις, αναμνήσεις που ξεχυλίζουν τις κούτες και που δεν μπορούν να χωρέσουν σε αυτές. Η μαγεία της μετακόμισης!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ήττα Πετρούλα μου... δε μας χώρεσαν τελικά!!!! Βρήκε τη λύση όμως ο Λουκάς!!! Αυτό με τη μετακόμιση ισχύει και με το παραπάνω!! Το σπίτι μου αυτή τη στιγμή είναι γεμάτο από κούτες (και αυτές τις φριχτές σακούλες), η σκέψη μου γεμάτη αναμνήσεις κι εγώ γεμάτη ευχές!!!!!

      Διαγραφή
  5. να μη στεναχωριεσαι που τελειωσε να νιωθεις ευτηχης που το εζησες.οι καλοι φιλοι και οι στιγμες σας θα μεινουν για παντα χαραγμενες στη μνημη σου και στην καρδια σου.εχεις τα πιο πολυτιμα εφοδια για να προχωρησεις.Καλη επιτυχια με το μεταπτυχιακο σου και ολα σου τα ονειρα να πραγματοποιηθουν σε ολα τα επιπεδα.Υπεροχο το ποστ σου ειλικρινα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ' ευχαριστώ πολύ Λένα!! όντως ισχύει αυτό που λες!! Ευχαριστώ και για τις ευχές σου και με τη σειρά μου σου εύχομαι καλό φθινόπωρο και καλή πρόοδο στα παιδάκια σου!! φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  6. Συμβουλές μίας μεγαλύτερης και πιο "παλιάς"!!!
    Μικρή, κοίτα να κρατήσεις τα "μαθήματα" που πήρες αυτά τα χρόνια, (μεγάαααλο σχολείο η Επίδαυρος).
    Να είσαι πάντα παιδί μέσα σου αλλά ώριμη, λογική και συναρπαστική γυναίκα απ' έξω.
    Ότι κάνεις να το κάνεις με πάθος και πότέ να μην μετανιώνεις ούτε για τα κακά που γίνονται γιατί και από αυτά παίρνεις μαθήματα.
    Πάντα να κάνεις την αυτοκριτική σου γιατί αυτό μας κάνει καλύτερους ανθρώπους.
    Συνέχισε να γράφεις γιατί να μας κάνεις να γελάμε και να μας συγκινείς (sometimes!).Θα σε παρακολουθώ να ξέρεις....
    Συνέχισε να πίνεις καφέ!!!!
    Χρωστάω πιτάκια και δεν τα ξεχνώ.
    Until next time, keep going and be fabulous!!!
    ΥΓ1: Βάσανο ο πρωινός καφές χωρίς να ακούω τον Γιάννη να σε πειράζει και εσύ να τρελαίνεσαι.
    ΥΓ2:Να ξέρεις για οποιαδήποτε απορία σε θέματα make up θα σε παίρνω τηλ. You are my guru!!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου γλυκό τα γνωρίζω και δεν πρόκειται να ξεχάσω ποτέ όσα έμαθα και όσα μου μάθατε!!! Εννοείται ότι θα συνεχίσω να γράφω και θα σας παίρνω τηλ. να τσεκάρω ότι με διαβάζετε (χαχαχαχα)!!!! Όταν έρθω να σας δω σε παρακαλώ να μου έχεις τα πιτάκια έτοιμα!!!
      Φιλάκια πολλά πολλά πολλά!!
      Υ.Γ.1 : δεν ξέρω αν είναι βάσανο, αλλά σίγουρα θα είναι πιο ήρεμος ο πρωινός καφές χωρίς ζαλάδες!!!
      Υ.Γ.2 : είμαι available 24/7!!

      Διαγραφή

Έχεις δοκιμάσει κάποιο από τα προΊόντα; Γράψε μου τη γνώμη σου!

Brands List

BRANDS LIST
Copyright © make up your dayz. Made with by OddThemes