Αμαρτίες Φεβρουαρίου (2016)!! - make up your dayz

Αμαρτίες Φεβρουαρίου (2016)!!

Περίεργος μήνας ο Φεβρουάριος, όπως κάθε Φεβρουάριος άλλωστε. Είναι ο μήνας του "για αλλού ξεκινήσαμε κι αλλού η ζωή μας πάει". Και είμαι από τους ανθρώπους που δείχνουν εμπιστοσύνη στη ζωή, όμως μήπως καμιά φορά παίζει περίεργα παιχνίδια? Μήπως το παρακάνει και λίγο?

february favourites


Το Φεβρουάριο ήμουν λιτή και φειδωλή. Κυρίως επειδή διανύω τη "nature" φάση μου, τουλάχιστον έτσι λέω στον κόσμο. Η αλήθεια βέβαια απέχει. Κυρίως δεν είχα όρεξη για πολλά πολλά..


Βρήκα στα συρτάρια μου αυτά τα δύο υπέροχα lip creams της Nyx και θυμήθηκα πόσο πολύ τα αγαπούσα! Μα γιατί δεν τα φόραγα τόσους μήνες? Το τσαχπίνικο φούξια είναι η απόχρωση Addis Ababa και το σοφιστικέ καφέ η απόχρωση London. Έχουν καταπληκτική απόδοση χρώματος, η διάρκειά τους είναι απίστευτη (γύρω στις 4 ώρες με φαγητό, ποτό και τσιγάρο), έχουν μία καταπληκτική μυρωδιά που θέλεις να τα φας (κακό αυτό) και απλώνονται πανεύκολα στα χείλη, σχεδόν γλιστρώντας! Με την πρώτη ευκαιρία που θα ξαναβρεθώ στη Θεσσαλονίκη θα πάρω κι άλλες αποχρώσεις (ακόμα να ανοίξετε το κατάστημα Nyx στην Αθήνα???)! Α! Και η τιμή τους αν θυμάμαι καλά ήταν γύρω στα 8 euros. Value for money όχι αστεία!


Όσο λιτή κι απέριττη κι αν ήμουν, ένα κονσίλερ, μια μάσκαρα κι ένα gel φρυδιών δε γινόταν να μην τα βάλω, ακόμα και στο γυμναστήριο. Και μη με παρεξηγείς, δεν είμαι από τις γυναίκες που πηγαίνουν στο γυμναστήριο με κόκκινο κραγιόν κι ένα κιλό άρωμα, αλλά τι... να μην καλύψω λίγο τον μαύρο κύκλο που παίρνει εκτάσεις επικίνδυνες? Να μην τονίσω λίγο το βλέμμα με μια μοβ μάσκαρα? Να μη βάλω λίγο gel φρυδιών έτσι για την αλητεία??? Το κονσίλερ είναι της Mac, select cover-up στην απόχρωση NW25. Βέβαια είναι λάθος απόχρωση, κοκκινίζει λίγο και είναι πιο σκούρο απ' ότι του αρμόζει, αλλά λίγο η κούραση η δική μου όταν το αγόρασα, λίγο η κούραση της πωλήτριας όταν μου το πούλησε, ε δεν θέλει και πολύ! Ωστόσο με βόλεψε πολύ κι ας έμεινα χωρίς "φως" κάτω από τα μάτια. Τους μαύρους κύκλους μου τους κάλυψε μια χαρά, κάλυψε και ένα δυο σπυράκια που εμφανίστηκαν με το έτσι θέλω, είναι εύχρηστο, απλώνεται πανεύκολα, όσο ρευστό χρειάζεται και πολύ πολύ πολύ σταθερό. Και δεν μπαίνει σε αυτές τις άτιμες γραμμούλες έκφρασης. Τώρα που τελειώνει σίγουρα θα το ανανεώσω, με τη σωστή απόχρωση αυτή τη φορά! Η μάσκαρα του Yves Saint Laurent ήταν πρόταση μιας φίλης μου! Είναι η volume effet faux cils, Νο 5, σε ένα υπέροψο μελιτζανo-δαμασκηνο-μοβ! Δεν είναι τόσο τολμηρό όσο περίμενα, θα το έλεγα διακριτικό το χρώμα της, και ταιριάζει καταπληκτικά στα καστανά μάτια! Τώρα που το σκέφτομαι και στα πράσινα μάτια θα ταίριαζε πολύ και στα μπλε! Ξεχωρίζει πολύ ωραία τις βλεφαρίδες χωρίς να κάνει κόμπους, κάνει το βλέμμα αρκετά έντονο, δίνει μήκος, για τον όγκο όμως δεν κάνει και πολλά πράγματα. Τι να κάνει κι αυτή, μια μάσκαρα είναι, δεν είναι και η Παναγιά η Σουμέλα. Τώρα μου τελειώνει και λέω να την αντικαταστήσω με την καινούρια που θα κυκλοφορήσει σε φούξια χρώμα. Εσύ τι λες?
Τέλος το gel φρυδιών brow definer fix & color της Radiant ήταν για μένα μια σχετικά πρόσφατη ανακάλυψη! Δεν ήθελα να αγοράσω ξανά το αντίστοιχο προϊόν της benefit (ήθελα, αλλά τα οικονομικά μου δεν το επέτρεπαν) κι έτσι βρήκα αυτό! Πάρα πολύ σταθερό, πάρα πολύ ωραίο χρώμα (φαίνεται εντελώς φυσικό), πάρα πολύ καλή διάρκεια και γενικώς έμεινα πάρα πάρα πολύ ευχαριστημένη! Σίγουρα θα το ξαναπάρω και σίγουρα θα το δεις και σε μελλοντικές αμαρτίες!


H κρέμα προσώπου Mario Badescu, Α.Η.Α. & Ceramide moisturizer είναι όπως βλέπεις δείγμα που μου το έστειλαν με μια παραγγελία από το Beautystore! Είναι ίσως η καλύτερη κρέμα προσώπου που έχω δοκιμάσει ποτέ!! Είναι απαλή, λεπτόρευστη, κάνει το δέρμα βελούδινο και το καλύτερο? Κάνει το πρόσωπο πιο φωτεινό, πιο φρέσκο, σχεδόν αστράφτει! Τη φοράς και είσαι σαν να έχεις κάνει πρόσφατα καθαρισμό προσώπου, όχι δεν εννοώ κόκκινη, εννοώ λαμπερή!! Είναι για όλους τους τύπους δέρματος, αλλά τσέκαρε πρώτα μήπως έχεις αλλεργία στα οξέα φρούτων. Σίγουρα θα την αγοράσω στο κανονικό της μέγεθος! Το body scrub είναι της ilove... to scrub a-dub dub. Η αγάπη μου για την εταιρεία ilove... είναι γνωστή, θεωρώ ότι έχει από τα καλύτερα προϊόντα περιποίησης σώματος στην αγορά και σε πολύ καλές τιμές. Το scrub αυτό έγινε αμέσως αγαπημένο κυρίως λόγω της μυρωδιάς του (μυρίζει κάτι φρουτένιο και λαχταριστό) αλλά και των κόκκων του που δεν είναι πολύ μεγάλοι ή πολύ σκληροί, οπότε απολεπίζει σωστά χωρίς να σε τραυματίζει. Το συνδυάζω ακόμα και με λούφα (το ξέρω το παρακάνω), αλλά το αποτέλεσμα πραγματικά με δικαιώνει. Δεν το κάνω και κάθε μέρα άλλωστε!

Αυτές ήταν οι αμαρτίες μου για τον μήνα Φεβρουάριο! Οι αμαρτίες ομορφιάς, γιατί οι άλλες αμαρτίες είναι πιο περίπλοκες! 


Δημοσίευση σχολίου

Έχεις δοκιμάσει κάποιο από τα προΊόντα; Γράψε μου τη γνώμη σου!

Brands List

BRANDS LIST
Copyright © make up your dayz. Made with by OddThemes