Schwarzkopf Gliss- Hair repair (review) - make up your dayz

Schwarzkopf Gliss- Hair repair (review)

Ήθελα πολύ καιρό να κάνω αυτό το review, αλλά το καθυστερούσα γιατί δεν μπορούσα να βάλω τα προϊόντα σε μια κατηγορία. Δεν θα έλεγα ότι είναι #αξίζεινατοπεις αλλά ούτε και #not. Είναι κάτι ενδιάμεσο. Γι' αυτό έγραψα ένα review για κάθε προϊόν ξεχωριστά και όχι για τη σειρά συνολικά.





Το σαμπουάν της σειράς Gliss είναι σχετικά καλό. Δοκίμασα το Ultimate Repair, για ανθεκτικότητα και λάμψη. Υπάρχουν κι άλλα σαμπουάν, για διατήρηση χρώματος, για αδύναμα μαλλιά κτλ. αλλά προτίμησα αυτό επειδή απευθύνεται σε πολύ ξηρά και ταλαιπωρημένα μαλλιά. Το χρησιμοποίησα μέχρι την τελευταία σταγόνα. Δεν μπορώ να πω ότι έκανε στα μαλλιά μου σούπερ ενυδάτωση, αλλά δεν είχα και τέτοιες απαιτήσεις, καθώς είναι σαμπουάν και όχι μάσκα. Ήταν καλό σε γενικές γραμμές, αλλά δε διαφέρει σε κάτι από άλλα σαμπουάν της ίδιας κατηγορίας. Αρκετά πλούσιο και στην υφή και στο άρωμά του, καθάριζε πολύ καλά και μελλοντικά ίσως το αγοράσω ξανά. Η μάσκα μαλλιών total repair δε με ικανοποίησε καθόλου. Έχει στη σύστασή της κερατίνη και υπόσχεται να προστατεύει τα μαλλιά από το σπάσιμο της τρίχας. Τη χρησιμοποιούσα κάθε φορά που έλουζα τα μαλλιά μου, ωστόσο δεν είδα ούτε την παραμικρή διαφορά στο σπάσιμο της τρίχας. Καλή ενυδάτωση, την οποία όμως μπορεί να σου προσφέρει κι άλλη μάσκα, όμορφο άρωμα όχι ιδιαίτερα βαρύ και καλή σύνθεση που ξεπλενόταν εύκολα. Αλλά αυτά που υπόσχεται δεν τα κάνει, οπότε δε νομίζω να την ξαναπροτιμήσω.


Το Thermo-protect είναι ένα ξηρό λάδι θερμοπροστασίας. Το χρησιμοποιούσα κάθε φορά που ήθελα να ισιώσω τα μαλλιά μου μόνη μου, για να τα προστατέψω από την υψηλή θερμοκρασία του σεσουάρ και του σίδερου ισιώματος. "Πυκνιοί καπνιοί" κάλυπταν το κεφάλι μου, το οποίο δεν ξέρω που οφείλεται, πάντως όταν δεν το χρησιμοποιούσα δεν έβγαζα καπνούς. Μύριζε συγκλονιστικά και μετά το ίσιωμα τα μαλλιά μου ήταν πολύ απαλά. Παρόλ' αυτά οι "πυκνιοι καπνιοι" με τρόμαξαν και σταμάτησα να ισιώνω τα μαλλιά μου. Και θέλω και κούρεμα γιατί οι άκρες γέμισαν ψαλίδα. Το Million Crystal Oil είναι ένα πολύ πολύ ωραίο λαδάκι το οποίο συνήθως το ανακατεύω με τη μάσκα μαλλιών και καμιά φορά το βάζω και όταν έχω ολοκληρώσει το styling μαλλιών. Στην αρχή δεν ήμουν σίγουρη εάν χάρη σε αυτό το λαδάκι τα μαλλιά μου έχουν ένα touch λάμψης παραπάνω, αλλά πλέον μπορώ να πω με βεβαιότητα ότι βοηθάει. Αυτό είναι ένα προϊόν που θα αγοράσω ξανά μόλις τελειώσει. 

Εσύ έχεις δοκιμάσει κάποιο από αυτά τα προϊόντα?




6 σχόλια :

  1. Γενικα έχω μια προκατάληψη γι'αυτά τα προϊόντα, λίγο δε με εμπνέει το όνομα,λίγο δε μου κάνουν κλικ οι συσκευασίες, γενικά δεν έχω αγοράσει ποτέ τίποτα από Gliss. Και διαβάζοντας τα παραπάνω δεν πρόκειται να το κάνω ούτε στο μέλλον!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα μου αρέσει η Schwarzkopf γενικότερα, έχει και καταπληκτικές βαφές μαλλιών! Αλλά περίμενα πολλά παραπάνω από αυτή τη σειρά και με απογοήτευσε... Η μάσκα και το thermo-protect ήταν η μεγαλύτερη απογοήτευση και σίγουρα δεν θα τα πρότεινα σε καμία περίπτωση.. (πάει την έκαψα τη σειρά!!) :)

      Διαγραφή
  2. τα εχω δοκιμάσει όλα αυτά που μας έδειξες! Βεβαια το σαμπουάν ηταν το λιγότερο αγαπημένο μου.. δε θυμάμαι γιατί! Αλλά τα λαδάκια και η μάσκα κάνουν πολύ καλή δουλειά! και ωραία αρώματα!
    φιλάκια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στα αρώματα συμφωνώ, είναι πολύ όμορφα! Στα υπόλοιπα οι απόψεις διίστανται!! Εμένα η μάσκα με απογοήτευσε, το σαμπουάν μπορεί και να το αγόραζα ξανά! Αλλά αυτό δεν είναι και το ωραίο με τα καλλυντικά? Κάτι που είναι ακατάλληλο για τη μία είναι ιδανικό για την άλλη!

      Διαγραφή
  3. Να φανταστείς εμένα αυτή η σειρά της Schwarzkopf είναι από τις αγαπημένες μου!! Ειδικά τη μάσκα την αγαπώ..κάνει πολύ απαλά τα μαλλιά μου και τα ξεμπερδεύει πολύ εύκολα! xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωχ να δεις τελικά που μόνο εμένα δε μου άρεσε!! Χαχαχαχα! Δεν ξέρω, αλλά δεν με ικανοποίησε καθόλου... Βέβαια παίζει ρόλο και ο τύπος της τρίχας που έχει ο καθένας! Ίσως μελλοντικά σε κάποια άλλη περίοδο να της δώσω μια δεύτερη ευκαιρία!

      Διαγραφή

Έχεις δοκιμάσει κάποιο από τα προΊόντα; Γράψε μου τη γνώμη σου!

Brands List

BRANDS LIST
Copyright © make up your dayz. Made with by OddThemes