Καλοκαιρινή ενυδάτωση! - make up your dayz

Καλοκαιρινή ενυδάτωση!

Πετσέτα θάλασσας check! Αντηλιακό check! Σορτσάκια παραλίας check! Παντοφλάκια check! Όλα check! Ευτυχώς το καλοκαίρι στις διακοπές δεν παίρνω και πολλά πράγματα μαζί μου, μόνο τα απολύτως απαραίτητα που θα χρειαστώ στη θάλασσα, αφού όλη μέρα εκεί τη βγάζω! Άσε που θέλω ο σάκος μου να είναι πούπουλο ώστε να τον σηκώνω και να φεύγω ανά πάσα στιγμή! Και για να είναι πούπουλο πρέπει να έχω μαζί μου ελάχιστα ρούχα. Γιατί το υπόλοιπο βάρος το συμπληρώνουν οι κρέμες ενυδάτωσης!



Το καλοκαίρι νομίζω ότι το δέρμα έχει περισσότερη ανάγκη από ενυδάτωση. Ας ξεκινήσουμε από τα βασικά:

  • μαυρίζεις. Και πρέπει με κάποιο τρόπο να κάνεις το μαύρισμα να διαρκέσει περισσότερο. 
  • Σε βλέπει ο ήλιος και ο ήλιος σου "ρουφάει" όλη την υγρασία του δέρματος και σε "στεγνώνει". 
  • Ιδρώνεις, άρα αφυδατώνεσαι. 
  • Κάνεις βουτιές στη θάλασσα και το αλάτι επίσης αφυδατώνει το δέρμα. 
  • Θέλεις να παστώνεσαι με κρέμες και να μυρίζεις υπέροχα βρε αδερφέ στην τελική!!
Μετά από ενδελεχή έρευνα και άπειρες δοκιμές προϊόντων έχω καταλήξει στα παρακάτω! Δοκίμασέ τα και θα με θυμηθείς!



Το Refreshing after-sun lotion της Nuxe είναι πολύ πολύ πρόσφατη ανακάλυψη! Πρόκειται για ένα after-sun, από αυτά που τα βάζεις όταν σε έχει τσουρουφλίσει ο ήλιος και τριγυρνάς περισσότερο κοκκινισμένη παρά μαυρισμένη στα σοκάκια. Βέβαια καλό θα ήταν πρώτα να βάλεις μια Bepanthol σε αυτή την περίπτωση, όμως ας υποθέσουμε ότι δεν έχεις καεί και τόσο, απλά έχεις "αρπάξει" λίγο, έτσι για το καλό! Στο θέμα μας όμως. Εντάξει, δε νομίζω ότι θα περίμενες να ακούσεις κάτι αρνητικό, ειδικά μετά από την ωδή στο ξηρό λάδι της ομώνυμης εταιρείας. Μυρίζει σ υ γ κ λ ο ν ι σ τ ι κ α!!! Μοναδικά υπέροχα! Νομίζω έχει λίγο πιο έντονη μυρωδιά από το ξηρό λάδι, και παρέχει και λίγο πιο πλούσια ενυδάτωση. Κάνει το δέρμα πολύ απαλό, νομίζω το κάνει να φαίνεται και πιο λαμπερό αν και δεν περιέχει αυτά τα μικροσφαιρίδια λάμψης ή αλλιώς glitter, και υπόσχεται ότι παρατείνει το μαύρισμα για 2 εβδομάδες. Αυτό ακόμα δεν το έχω διαπιστώσει, αλλά περιμένω να το δω! Λέει ότι είναι και για το πρόσωπο, ωστόσο μου φαίνεται λιγάκι λιπαρή για να τη βάλω στο ήδη λιπαρό πρόσωπό μου! Τέλειο προϊόν και νομίζω θα βγάλω όλο το καλοκαίρι μαζί του!


Με τα ξηρά λάδια της Hei Poa τώρα τελευταία έχει γίνει χαμός, σίγουρα θα τα έχεις πετύχει σε κάποιο από τα social media, ειδικά το τελευταίο λάδι που έβγαλε, το Happy! Εγώ αποφάσισα να πάω κόντρα στο ρεύμα και να μην πάρω το τελευταίο αλλά να προτιμήσω το Elixir d'amour που είναι προπέρσινο (ψέματα. Όταν αγόρασα αυτό δεν είχε κυκλοφορήσει ακόμα το τελευταίο γι' αυτό δεν το πήρα.) Το elixir d'amour είναι όπως το λέει και το όνομά του: ελιξίριο του έρωτα. Το φοράς και νιώθεις να σε περιβάλει ένα κύμα έρωτα και πάθους, νιώθεις τη σαγήνη να τρέχει στις φλέβες σου βρε παιδί μου! Φαντάσου ότι απλώνεις πάνω σου ένα προϊόν που αποτελείται από ανανά, miri, ylang ylang, blue agerate, santal, rea Ταϊτής, βανίλια και tonka beans! Η ενυδάτωση που προσφέρει δεν χρειάζεται καν να αναλυθεί, καθώς είναι ξηρό λάδι, οπότε εκ των πραγμάτων είναι και πολύ πλούσιο. Οι νέες κυκλοφορίες της Hei Poa κυκλοφορούν σε συσκευασία των 200 ml, ενώ την επόμενη χρονιά βγαίνουν σε μπουκαλάκι των 100 ml για να δώσουν τη θέση του στο νέο προϊόν κ.ο.κ. Τον χειμώνα (και γενικότερα σε θερμοκρασίες κάτω των 24οC  θα δεις το λάδι σου να γίνεται μια στερεή μάζα. Μην αγχωθείς, αν το ζεστάνεις λίγο θα πάρει τη μορφή που γνώρισες και αγάπησες! Αλλά γιατί να σου περισσέψει για το χειμώνα? Χρησιμοποίησε το όλο τώρα το καλοκαίρι! Είπαμε είναι σαγηνευτικό, εκμεταλλεύσου το!


Να κι ένα κλασικό αγαπημένο! Vaseline intensive care aloe soothe! Από πέρσι είχα ξετρελαθεί με τις κρέμες σώματος σε μορφή σπρέι (φφφφσσσσττττ)! Η συγκεκριμένη είναι τρομερά δροσιστική, ενυδατική χωρίς να είναι βαριά, έχει ελαφριά σύνθεση, απλώνεται στο πι και φι, είναι κατάλληλη για όταν βιάζεσαι αλλά δεν μπορείς να φύγεις και χωρίς μια κρέμα σώματος, έχει πολύ δροσερό και ταυτόχρονα γλυκό και διακριτικό άρωμα, είναι φανταστική! Νομίζω είναι ιδανική όχι μόνο στο νησί, αλλά και στην πόλη όταν τρέχεις από δουλειά σε γυμναστήριο κι από γυμναστήριο σε έξοδο (λέμε τώρα). Εγώ πάντως τη χρησιμοποιώ ιδιαίτερα στις "πολυάσχολες" μέρες μου!


Δεν έχει έρθει καλοκαίρι αν δε βγει από το ντουλάπι το eau thermale. Αυτό το υπέροχο spray που ψεκάζεσαι και νιώθεις ότι βρήκες μια όαση μέσα στην καυτή Σαχάρα. Δεν ξέρω πως γίνεται και πως τα καταφέρνει, αλλά ακόμα κι όταν το παίρνω μαζί μου στην παραλία αυτό παραμένει δροσερό! Εκτός κι αν είναι ιδέα μου! Δεν πειράζει όμως, και ιδέα μου να είναι τη δουλειά του την κάνει! Το χρησιμοποιώ όταν νιώθω να καίγομαι από τη ζέστη, όταν νιώθω το δέρμα μου να "τραβάει", όταν θέλω να συνέλθω, όταν έχω νεύρα, όταν ξυπνάω, πριν κοιμηθώ, όταν τρώω (όχι τότε δεν το χρησιμοποιώ). Τέλος πάντων το έχω μαζί μου και με την πρώτη ευκαιρία ρίχνω κι ένα φφφσσσττ! Όμως όχι όταν έχει κόσμο μπροστά, γιατί συχνά με κοροϊδεύουν. 

Υ.Γ. Τον διαγωνισμό μας τον έχεις δει???? Όοοοοχιιιιιι??? Κάνε λάικ είτε στη σελίδα του Make up your dayz στο facebook, είτε στη σελίδα heartsnarrows και δες πως να κάνεις δικό σου ένα από τα βραχιολάκια της φωτογραφίας! Για να πηγαίνεις στην παραλία με το eau thermal, το αντηλιακό σου κι ένα χαρούμενο heartsnarrows βραχιολάκι!





22 σχόλια :

  1. Nuxe love 😉 ! Σήμερα που "αρπαξα" έκανε καλή δουλειά!!!!θέλω κ εγώ το νεράκι να ψεκαζομαι σαν τη Ντενη!!! Χαχαχ φιλιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι είναι καταπληκτικό! Και μυρίζει τόοοοοσο όμορφα!!! Το νεράκι είναι θησαυρός, ειδικά στις μεγάλες ζέστες, είναι και εθιστικό! φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  2. Το after sun της Nuxe το υπερ-λατρεύωωωω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχ άσε με άσε με, σχεδόν το τελείωσα μέσα σε 10 μέρες! Δεν περίμενα ότι θα μου άρεσε πιο πολύ και από το ξηρό λάδι! Είναι καταπληκτικό!!

      Διαγραφή
  3. Πολύ χρήσιμη ανάρτηση, ψάχνω τέτοια προϊόντα αυτό το διάστημα εν όψει διακοπών!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ πολύ Δέσποινα! Ελπίζω να βοήθησα λίγο!! Εμένα πάντως είναι τα top στη λίστα μου!! Καλές αγορές!!

      Διαγραφή
  4. πηρα και μέρος στο διαγωνισμό<3
    απο nuxe θελω να δοκιμάσω το huile de douche που ναι σαν αφρόλουτρο αλλά σε λάδι πρέπει να ναι σουπερ για ενυδάτωση στο μπανιο! :) αυτο της Vaseline ειναι εξαιρετικό προϊόν!!! Πολύ ανακουφιστικό και δροσιστικό βέβαιαα βρίσκω ότι κάνει επιφανειακή ενυδάτωση για να πω την αληθεια! Νεράκι σε σπρέι πρέπει αν δοκιμάσω επειγόντως! φιλάκια <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή επιτυχία στον διαγωνισμό! Το huile de douche δεν το έχω δοκιμάσει, αλλά πιστεύω ότι πρέπει να είναι πολύ καλό, αφού όλα της τα προϊόντα είναι εξαιρετικά! Περιμένω κριτική μόλις το δοκιμάσεις!! Για το vaseline δεν έχεις άδικο για την επιφανειακή ενυδάτωση, αλλά να σου πω την αλήθεια τώρα τους καλοκαιρινούς μήνες με τα συνεχόμενα ντουζ με έχει καλύψει απόλυτα! πολλά φιλιά!! :)

      Διαγραφή
  5. Υπέροχο ποστ! Θέλω πολύ να δοκιμάσω την κρέμα απο Vaseline καθώς έχω ακούσει πολλά καλά λόγια και είναι σε μορφή σπρέι που πραγματικά με διευκολύνει τόόόόσοο πολύ!
    Πραγματικά έχω ξετρελαθεί με το blog σου!
    Θα χαιρόμουν πολύ αν έριχνες μια ματιά και στο δικό μου: stardollfromgreece.blogspot.gr
    xx
    Ειρήνη <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ πολύ!! Την κρέμα της vaseline να τη δοκιμάσεις, είναι πολύ καλή και οικονομική! Και όσο για το σπρέι δεν έχεις άδικο είναι πραγματική ευκολία!
      Πολύ ωραίο και το δικό σου blog, έγινα μέλος ήδη! Πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  6. Το πιστεύεις ότι δεν έχω δοκιμάσει κανένα hei poa?! Μόλις με επεισες να δοκιμάσω το happy! Πολύ ωραίο post! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι??? Στην πυρά!!!! χαχαχαχα!! Είναι πολύ ενυδατικά με πλούσια σύνθεση και πλούσια μυρωδιά και σου δίνουν αυτή την αίσθηση "πολυτέλειας"! Περιμένω να μου πεις τη γνώμη σου μόλις το δοκιμάσεις! Πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  7. Τελεια αναρτηση!
    Ειμαι περιεργη για το Hei Poa!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ελευθερία μου!! Αχ εμένα έχει γίνει ένα από τα αγαπημένα μου. Θεωρώ ότι είναι άξιος ανταγωνιστής της Nuxe huile! Μόλις το δοκιμάσεις να μου πεις πώς σου φάνηκε! Πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  8. πολύ ωραίο post. καλώς σε βρήκα λοιπόν
    www.beautyisallaround6.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Tα Hei Poa είναι φανταστικά !!! θέλω να δοκιμάσω και απο την Nuxe την κρέμα σώματος όμως σου προτείνω το ξηρό λάδι από Nuxe ανεπιφύλαχτα !!! αν θες ρίξε μια ματια στο blog μου http://evaeatstheapple1994.blogspot.gr/ και ελπίζω να τα πούμε και εκεί :) Φιλάκια <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω ναι, το λάδι της Nuxe είναι υπερτέλειο,το έχω εκθειάσει τόσες φορές που έχω καταντήσει γραφική!! χαχαχα!!! Πολύ ωραίο το blog σου, έγινα μέλος!! πολλά φιλιά!! :)

      Διαγραφή
  10. Πολύ ωραίο άρθρο! μόλις βρήκα το blog σου και είναι πάρα πολύ ωραίο!!! Πρόσφατα έκανα ένα tag, ρίξτου μια ματιά και αν θέλεις να το κάνεις και εσύ. ;-)
    http://womensstuff83.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ!! Το blog σου μου άρεσε πάρα πολύ, έγινα κι εγώ μέλος! Πολλά φιλιά!! :)

      Διαγραφή
  11. το intesive spray από vaseline είναι πραγματικά υπέροχο,ψεκάστε,σκουπίστε,τελειώσατε!!Εγώ χρησιμοποιώ περισσότερο το cocoa radiant με την κακαομυρωδιά :D
    Θα χαρώ να σε δω και από το blog μου :)
    http://lenartlover.blogspot.gr/
    x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ ναι το cocoa radiant είναι πολύ αγαπημένο (πέρσι το καλοκαίρι χρησιμοποιούσα μόνο αυτό) και αυτή η μυρωδιά του.. απερίγραπτη!! Έγινα follower στο blog σου! Πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή

Έχεις δοκιμάσει κάποιο από τα προΊόντα; Γράψε μου τη γνώμη σου!

Brands List

BRANDS LIST
Copyright © make up your dayz. Made with by OddThemes