Summer empties vol.10: Clinique, Mario Badescu, Aesop και πολλά ακόμα - make up your dayz

Summer empties vol.10: Clinique, Mario Badescu, Aesop και πολλά ακόμα

Πολλές φορές εύχομαι να βρω έναν τρόπο (ή ένα κουμπί) και να σταματήσω τον χρόνο στους καλοκαιρινούς μήνες. Να ακούω μόνιμα το πλατς πλουτς της θάλασσας, να έχω σταθερά τα ρούχα μου στοιβαγμένα σε μια βαλίτσα, να τα φοράω τσαλακωμένα, και να υπάρχει παντού γύρω μου το άρωμα του αντηλιακού και της καρύδας! Να τρέχω να προλάβω το πλοίο, να τρώω συνέχεια καρπούζι και παγωτά και να πίνω γρανίτες! Όμως αυτό διαρκεί μόνο κάποιους μήνες το χρόνο κι ίσως καλύτερα έτσι, γιατί διαφορετικά θα είχε γίνει κι αυτό μια συνήθεια.


Τα "summer empties" θα χωριστούν σε διαφορετικά ποστ, γιατί έχω να γράψω άρθρο πάνω από μήνα (ίσως και δύο μήνες) οπότε είναι πολλά!



Τα Nib + Fab glycolic fix είναι ροδέλες καθαρισμού προσώπου που εκτελούν και χρέη απολέπισης. Περιέχουν υαλουρονικό οξύ και παρόλο που δεν είχα διαβάσει γενικώς και τις καλύτερες κριτικές, εμένα με άφησαν πολύ ικανοποιημένη. Πολύ αποτελεσματικό στον καθαρισμό του προσώπου, με όμορφη μυρωδιά και καλή υφή, χωρίς να κάνει το δέρμα να κολλάει. Το προϊόν της φωτογραφίας είναι ειδική συσκευασία, λίγο μεγαλύτερο από δείγμα. 
Το αντηλιακό της Frezyderm, sunscreen velvet technology, second skin είναι το αγαπημένο μου αντηλιακό και θα το έχεις καταλάβει, αφού κάθε καλοκαίρι καταλαμβάνει και μια θέση σε κάθε post! Έχει μορφή primer, αφήνει το δέρμα βελούδινο, δεν είναι καθόλου λιπαρό, αν και στην αρχή η σύνθεσή του μπορεί να σε παραξενέψει, δεν εμφανίζω κοκκινίλες στο πρόσωπο και το βασικότερο, με προστατεύει απόλυτα από την ηλιακή ακτινοβολία! 
Το gel καθαρισμού της Clinique, liquid facial soap, απευθύνεται σε λιπαρές επιδερμίδες. Και αυτό θα το έχεις δει σε παλαιότερα posts, όπως εδώ, και ανήκει στην κατηγορία "αγαπημένα". Όμως εάν δεν έχεις λιπαρή επιδερμίδα δεν ξέρω εάν θα ήταν ιδανικό για εσένα, καθώς είναι λιγάκι "σκληρό" καθαριστικό προσώπου. 
Το ντεμακιγιάζ ματιών Νivea είναι οκ. Το βρήκα σε προσφορά (1+1 δώρο), δεν προκαλεί ερεθισμούς στα μάτια, ωστόσο είναι τόσο μικρή η ποσότητα που τελειώνει αμέσως. Δεν ενθουσιάστηκα πολύ, το θεωρώ όμως πρακτικό για ταξίδια (λόγω μικρότερου μεγέθους).
Η μάσκα προσώπου Aesop primrose facial cleansing masque, είναι η καλύτερη μάσκα προσώπου που έχω δοκιμάσει ποτέ. Δεν θα πω περισσότερα, καθώς κριτική μπορείς να διαβάσεις εδώ
Και για τη λοσιόν προσώπου Mario Badescu, cucumber cleansing lotion, έχω πει τα καλύτερα, όπως μπορείς να δεις εδώ. Είναι μια απόλυτα δροσιστική λοσιόν, με βασικό συστατικό το αγγούρι. Η συσκευασία είναι πολύ εύχρηστη, καθώς έχει μικρή υποδοχή από όπου βγαίνει το προϊόν και μπορείς να βάλεις την ποσότητα που θέλεις, χωρίς να τρέχει δεξιά κι αριστερά το προϊόν και χωρίς να το παρακάνεις και να στάζει το βαμβάκι.
Η Lancome, creme-mousse confort είναι μια μους προσώπου που απευθύνεται σε ξηρές επιδερμίδες. Αυτό το τελευταίο δεν το γνώριζα πριν τη χρησιμοποιήσω (είμαι κι εγώ θύμα των δειγμάτων και των ειδικών συσκευασιών) οπότε δεν μπορούσα να καταλάβω τι με ενοχλούσε και γιατί κολλούσε το δέρμα μου μετά τον καθαρισμό. Το μυστήριο λύθηκε τελικά. Αν και για ένα τριήμερο ταξίδι που έκανα ήταν πολύ πρακτική κι εύκολη λύση (λόγω του ότι ήταν ειδικό μέγεθος). Note to myself: να διαβάζω σε ποιες επιδερμίδες απευθύνεται πριν χρησιμοποιήσω ένα καθαριστικό προσώπου. 
Τέλος τα nose pore strips με αλόη βρίσκονται πάντα στο ντουλάπι μου ή στο νεσεσέρ των διακοπών. Προσπαθώ βέβαια να μην εθιστώ και να τα χρησιμοποιώ με φειδώ, 1-2 φορές την εβδομάδα. Τα βρίσκω πολύ αποτελεσματικά για τον καθαρισμό των πόρων της μύτης, δεν ερεθίζουν (εάν κάνεις και λίγο κράτει στη χρήση τους) και είναι μια εύκολη και γρήγορη λύση, ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες. 


Ο αφρός μαλλιών Silhouette της Schwarzkopf είναι ο αγαπημένος μου. Ο αφρός στη μαύρη συσκευασία λίγο περισσότερο αγαπημένος από αυτόν στη λευκή συσκευασία, ωστόσο είχε καλό κράτημα, χωρίς να βαραίνει τα μαλλιά, χωρίς να κολλάνε και η τιμή του αναλογικά με τη συσκευσία ήταν καλή. Το έχω αγοράσει ξανά, αν και με άφησε στα κρύα ου λουτρού στις διακοπές (δε με προειδοποίησε ότι τελειώνει). Ξέχασα να αναφέρω ότι είναι αφρός για σγουρά μαλλιά,
To λάδι μαλλιών Kerastase elixir ultime είναι εκπληκτικό (όπως περίμενα άλλωστε) και το πήρα δώρο από περιοδικό, οπότε δεν μπορώ να σε κατατοπίσω για την τιμή του. Έκανε τα μαλλιά απίστευτα απαλά (έχω πολύ πολύ- πολύ όμως- ξηρά μαλλιά και αφυδατωμένα), τα βοηθούσε πολύ στο να ξεμπερδευτούν, μύριζε συγκλονιστικά, και μια μικρή ποσότητα αρκεί για την τεράστια αφάνα μου. Τέλειο από όλες τις απόψεις και ίσως το αγοράσω κάποια στιγμή (θα εξαρτηθεί από την τιμή). 
Το Hyaluron Hair Filler της σειράς Gliss της Schwarzkopf είναι σαμπουάν για ξηρά και εύθραυστα μαλλιά και προσφέρει εντατική αναζωογόνηση, απαλότητα και πυκνότητα, τουλάχιστον έτσι λέει. Η Schwarzopf είναι η αγαπημένη μου εταιρεία για προϊόντα μαλλιών και πάντα είναι πρώτη στη λίστα προτίμησης μου, αν και κάποια προϊόντα με έχουν δυσαρεστήσει λιγάκι, δες εδώ. Το συγκεκριμένο σαμπουάν είναι πολύ καλό και κάνει όντως αυτά που υπόσχεται. Θα επιστρέψω σε αυτό μόλις δοκιμάσω και όλα τα υπόλοιπα της συγκεκριμένης σειράς. 
Η Hawaiian Tropic είναι εγγύηση στα αντηλιακά και δεν θα πω κάτι παραπάνω, πρέπει να δοκιμάσεις για να καταλάβεις. Πάντως το άρωμα καρύδα δεν πρόκειται να το ξεχάσεις ποτέ!
Τέλος το Vaseline Intensive Care aloe soothe είναι ένα προϊόν που πρέπει να υπάρχει στο διακοπο-νεσεσέρ σου καθώς είναι τόσο δροσιστικό, τόσο ελαφρύ, τόσο ευωδιαστό, τόσο ενυδατικό, τόσο υπέροχο που αξίζει έστω και μια δοκιμή!

Υ.Γ.1 Ακόμα κι αν δεν μπορούμε να πατήσουμε pause και να κρατήσουμε το καλοκαίρι, μπορούμε να το έχουμε πάντα μέσα μας!
Υ.Γ.2 Καλή συνέχεια στις διακοπές σου και καλή επιστροφή!
Υ.Γ.3 Μην ακούσω από κανέναν "Καλό Χειμώνα"!

Δημοσίευση σχολίου

Έχεις δοκιμάσει κάποιο από τα προΊόντα; Γράψε μου τη γνώμη σου!

Brands List

BRANDS LIST
Copyright © make up your dayz. Made with by OddThemes