Empties vol.16: Nuxe, Frezyderm, MAC και πολλά ακόμα - make up your dayz

Empties vol.16: Nuxe, Frezyderm, MAC και πολλά ακόμα

Έχω τόσο καιρό να γράψω που δεν θυμόμουν καν ποιες ετικέτες βάζω. Βέβαια η πρόθεσή μου ήταν να ανέβει το άρθρο μερικούς μήνες πριν. Τουλάχιστον τότε τράβηξα τις φωτογραφίες. Που παρεμπιπτόντως είναι πολύ κακές. Όπως ήταν και η διάθεσή μου. Και τραβηγμένες βιαστικά όπως ήταν η καθημερινότητά μου. Και για να είμαι απολύτως ειλικρινής, ευτυχώς είχα σημειώσει τα highlights κάθε προϊόντος κι ευτυχώς κάποια από αυτά τα χρησιμοποιώ συχνά, διαφορετικά δεν θα θυμόμουν καν τι εντύπωση μου έκαναν. Όμως να που κατάφερα να ολοκληρώσω αυτό το άρθρο, μετά από 3 περίπου εβδομάδες που το γράφω, κάθε μέρα κι από λίγο!







Δεν πιστεύω ότι θα εκπλαγείς από αυτά που θα δεις, κυρίως γιατί πολλά από αυτά τα έχεις δει και σε προηγούμενα posts. Λίγη υπομονή όμως και έρχονται νέα προϊόντα. Πότε θα γράψω για αυτά δεν ξέρω, αλλά τουλάχιστον τα έχω φωτογραφίσει! Και με καλύτερο φωτισμό!


Το skincare περιορίστηκε στο ντεμακιγιάζ. Μέχρι εκεί είχα όρεξη τους προηγούμενους μήνες. Ωστόσο ήμουν συνεπής έστω και σε αυτό μόνο.
Το νερό ντεμακιγιάζ Micellaire της Garnier για μικτή και λιπαρή επιδερμίδα ήταν πολύ καλό. Αφαιρούσε το μακιγιάζ αποτελεσματικά, δεν άφηνε υπολείμματα (κυρίως από τη μάσκαρα), δεν προκαλούσε ερεθισμούς, ήταν πολύ ελαφρύ και δεν βάραινε την επιδερμίδα. Την ίδια εντύπωση ακριβώς μου έκανε και το νερό ντεμακιγιάζ για ευαίσθητες επιδερμίδες. Στα συν η μικρή συσκευασία που ήταν πολύ πρακτική για ταξίδια!
Το νερό καθαρισμού της Diadermine, hydrating micellar water με κούρασε λιγάκι. Είναι η δεύτερη συσκευασία που χρησιμοποιώ και αυτή τη φορά δεν ξετρελάθηκα. Κάποιες φορές ένιωθα το δέρμα μου να κολλάει, κάποιες άλλες έμεναν υπολείμματα από το μακιγιάζ, ωστόσο δεν προκάλεσε κάποιον ερεθισμό. Ίσως να έφταιγε η εποχή που το χρησιμοποίησα. Υπάρχουν όμως τόσα νεράκια καθαρισμού, οπότε δε νομίζω να το ξαναπροτιμήσω.
Η τονωτική λοσιόν της Bioten ήταν μέτρια. Λιγάκι βαριά για τονωτική λοσιόν και κάποιες φορές με ενοχλούσε το άρωμά της. Ενώ απευθυνόταν σε λιπαρές και μικτές επιδερμίδες, δε νομίζω ότι ανταποκρινόταν στις ανάγκες αυτού του τύπου επιδερμίδας. 


Το Fiber Therapy της Schwarzkopf ήταν μέτριο προς κακό. Ενώ προτιμώ την Schwarzkopf για την περιποίηση των μαλλιών, το συγκεκριμένο με απογοήτευσε. Πρόκειται για ένα έλαιο 2 φάσεων που προστατεύει τα μαλλιά, τα αναδομεί και δίνει λάμψη. Μετά την εφαρμογή ένιωθα τα μαλλιά μου πολύ ξηρά, δεν μπορούσα να τα ξεμπερδέψω όση ποσότητα κι αν έβαζα, και όσον αφορά τη λάμψη.. δεν την είδα πουθενά όσο κι αν προσπάθησα.
Αντίθετα το Thermo-protect blow dry oil με ενθουσίασε, αν και στην αρχή δεν με έπειθε. Μυρίζει συγκλονιστικά, πραγματικά προστατεύει τα μαλλιά από τις υψηλές θερμοκρασίες, τα κάνει να φαίνονται λαμπερά και γυαλιστερά! Πάρα πολύ καλό προϊόν και σίγουρα θα το προτιμήσω ξανά!


Το after sun της Nuxe, lait fraicheur apres-soleil το χρησιμοποιώ και τον χειμώνα. Έχει τόσο μα τόσο όμορφη μυρωδιά, είναι τόσο μα τόσο ενυδατικό, αφήνει την επιδερμίδα τόσο μα τόσο απαλή που είναι κρίμα να περιορίζω τη χρήση του σε 3 μήνες το χρόνο. Εννοείται ότι έχω stock.
Το body lotion της Fresh Line είναι με άρωμα Aegean Sea Breeze και ειλικρινά είναι σ υ γ κ λ ο ν ι σ τ ι κ ό! Σε ταξιδεύει σε καλοκαιρινές μέρες και νύχτες σε νησιά του Αιγαίου, είναι τόσο φρέσκο και δροσερό που θέλεις όλη την ημέρα να το μυρίζεις πάνω σου! Καταπληκτικό γαλάκτωμα σώματος, λεπτόρρευστο, απλώνεται εύκολα και στεγνώνει αμέσως, χωρίς να αφήνει κολλώδη αίσθηση στο δέρμα σου. Αυτή την περίοδο δοκιμάζω και τα υπόλοιπα αρώματα, όμως σε αυτό θα επιστρέψω σίγουρα, μάλλον όταν ανοίξει λίγο ο καιρός!
Το αντηλιακό της Frezyderm, new velvet technology είναι πλέον κλασική επιλογή. Δεν υπάρχει γυναικείο νεσεσέρ που να μην το έχει περιλάβει τουλάχιστον μία φορά. Το θεωρώ εξαιρετικό σαν αντηλιακό και κυρίως με ενθουσιάζει που δεν έχει λιπαρή υφή, αντιθέτως έχει υφή primer. Δεν θα πω περισσότερα, είμαι σίγουρη ότι το γνωρίζεις. Εάν όχι δοκίμασέ το με την πρώτη ευκαιρία!
Επίσης το αποσμητικό Dove cotton soft είναι πολύ αγαπημένο, καθώς έχει την πιο ελαφριά και διακριτική μυρωδιά, διαρκεί ώρες και δεν σε εγκαταλείπει τις δύσκολες στιγμές. 
Τη μάσκαρα φρυδιών της Nyx, tinted brow mascara τη δοκίμασα για πρώτη φορά και δεν κράτησε πολύ γιατί μου έσπασε το καπάκι. Ωστόσο μου φάνηκε μέτρια. Το που επέλεξα μάλλον δεν ήταν το σωστό, η διάρκεια καλή, η εφαρμογή όχι πολύ καλή, μπορεί να με ενόχλησε το βουρτσάκι που δεν ήταν λεπτό. Δεν μπορώ να πω κάτι πιο συγκεκριμένο γιατί σε ένα γενικό πλαίσιο με άφησε με μία ξινίλα. Ίσως να φταίει το ότι ξαφνικά και χωρίς να έχω κάνει κάτι έσπασε το καπάκι. Εσύ μήπως το έχεις δοκιμάσει; Τι εντύπωση σου έκανε;
Τέλος το ρουζ της MAC είναι το peaches. Ένα προϊόν που φροντίζω να έχω πάντα σε stock γιατί εάν για κάποιο ανεξήγητο και αδιευκρίνιστο λόγο σταματήσει να κυκλοφορεί δεν ξέρω τι θα απογίνω. Είναι το τέλειο ροδακινί χρώμα (το οποίο τώρα δε βλέπεις γιατί η συσκευασία είναι άδεια, θα φροντίσω να στο δείξω όμως σε επόμενο post παρουσίασης προϊόντων). Σε μέρες που δεν είσαι και στα καλύτερά σου, δεν έχεις κοιμηθεί καλά, δεν έχεις ξυπνήσει καλά, δεν τρέφεσαι καλά, δεν φροντίζεις τον εαυτό σου καλά, υπάρχει το peaches που κάνει όλη τη δουλειά για σένα! Μπορεί; Και βέβαια μπορεί. Όταν δεν μπορώ εγώ.

Υ.Γ. Αυτή τη φορά δεν θα χαθώ. Έχω ήδη γράψει και το επόμενο post!

Δημοσίευση σχολίου

Έχεις δοκιμάσει κάποιο από τα προΊόντα; Γράψε μου τη γνώμη σου!

Brands List

BRANDS LIST
Copyright © make up your dayz. Made with by OddThemes