Mini Review: Mac cosmetics vol. 1 - make up your dayz

Mini Review: Mac cosmetics vol. 1

Τώρα αυτό το άρθρο δεν είμαι σίγουρη εάν θεωρείται haul ή review. Ας το πούμε mini review για να είμαστε μέσα. Συνήθως τις αγορές των προϊόντων MAC τις κάνω στο κατάστημα. Για να δοκιμάζω τα προϊόντα, να βλέπω τα χρώματα και τις υφές, να συγκρίνω κοντινές αποχρώσεις, να πρήζω τις πωλήτριες (αστειάκι). Όταν πήρε το μάτι μου όμως στο internet μία προσφορά 30% και δώρο 3 δείγματα, πήρα την απόφαση να κάνω την online παραγγελία μου. Εκ του ασφαλούς, αφού κάποια από τα προϊόντα τα αγοράζω συνέχεια, οπότε απέφυγα το ρίσκο να παραγγείλω κόκκινο κραγιόν και να μου βγει πορτοκαλί.
Επίσης έδειξα εγκράτεια και πήρα μόνο τα απαραίτητα. Τα πολύ απαραίτητα, όπως primer βλεφαρίδων, γιατί πώς μπορείς να ζήσεις χωρίς primer βλεφαρίδων; ε;









Η μάσκαρα είναι η MAC, haute and naughty too black lash. Περιέχει 2 βουρτσάκια, ένα για όγκο κι ένα για μήκος. Άφησα για λίγο την In extreme dimension lash και είπα να επενδύσω σε αυτήν. Είναι φ α ν τ α σ τ ι κ η!! Δίνει και όγκο και μήκος και μαύρο κατάμαυρο χρώμα στις βλεφαρίδες, και ένταση και σαγήνη και τι να σου λέω τώρα!! Μην μπερδευτείς όμως: είναι αυτή με το μοβ καπάκι. Κυκλοφορεί και μία με ροζ καπάκι, αντίστοιχη, που όμως δεν με συγκλόνισε σε αυτό το βαθμό. Review για την άλλη θα διαβάσεις σε επόμενο post με empties. 
To primer χειλιών prep + prime lip base θα το έχεις δεις πολλές φορές στο blog μου, είναι ένα προϊόν που αγοράζω ξανά και ξανά και φροντίζω να μην ξεμένω. Εάν έχεις πολύ μα πάρα πολύ ξηρά χείλη θα καταλάβεις γιατί. Δεν είναι ενυδατικό. Απλά δίνει μια ομοιόμορφη υφή στα σκασμένα, ταλαιπωρημένα χείλη, ώστε να απλώνεται πιο ομοιόμορφα το κραγιόν. Έχω την αίσθηση ότι φυλακίζει και την υγρασία, γιατί όσο ματ κι αν είναι το κραγιόν που θα βάλω, τα χείλη μου τα νιώθω απαλά. Ίσως να είναι και ιδέα μου. Πάντως το ότι το κραγιόν απλώνεται τέλεια και ομοιόμορφα δεν είναι ιδέα μου, είναι γεγονός!
Η false lashes maximizer είναι μια μάσκαρα- primer βλεφαρίδων και είναι νέα προσθήκη στη λίστα με τα αγαπημένα μου! Απορώ τι έκανα τόσα χρόνια μακριά της! Είναι ουσιαστικά μια βάση για τις βλεφαρίδες. Δεν ξέρω εάν τις προστατεύει, ξέρω όμως ότι τις επιμηκύνει και τις κάνει να φαίνονται πιο πλούσιες. Αυτή σε συνδυασμό με την haute and naughty too black lash δίνει ίσως το καλύτερο αποτέλεσμα στις βλεφαρίδες που θα μπορούσα να φανταστώ! 
Τα δείγματα που παρέλαβα με την παραγγελία δεν τα έχω δοκιμάσει ακόμα, εκτός από τα κραγιόν που συμπτωματικά τα έχω και σε κανονική συσκευασία και τη μάσκαρα In extreme dimension lash που είναι παλαιότερο αγαπημένο προϊόν (δες εδώ και εδώ). Τα υπόλοιπα είναι το strobe pinklite και το prep+prime natural radiance base lumiere. Το αρωματάκι είναι το shadescents velvet teddy που με ένα ψστ μου άρεσε, λίγο χειμωνιάτικο βέβαια (μου μύριζε κάτι μεταξύ κανέλας και μελιού), αλλά δεν μπορώ να μιλήσω για ένταση και διάρκεια. Τι να σου κάνει ένα ψστ μόνο; 

Εσύ έχεις δοκιμάσει κάποιο από τα παραπάνω; 




4 σχόλια :

  1. Πολύ ωραία το προϊόντα που αγόρασες! Ελπίζω να μπορέσω και εγώ κάποια στιγμή στο blog μου να γράψω για πιο ακριβά καλλυντικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο! Η αλήθεια είναι ότι δεν χρειάζεται να είναι πολύ ακριβά τα καλλυντικά μας! Υπάρχουν και πιο οικονομικά προϊόντα που όμως είναι άριστης ποιότητας!Και με τις εκπτώσεις και τις προσφορές που γίνονται συχνά, είναι πιο προσιτά! :)

      Διαγραφή
  2. "Πολύ ωραίο ποστ, σε ευχαριστούμε πολύ! Εμένα τα καλλυντικά είναι το φετίχ μου...δεν μπορώ να σταματήσω να αγοράσω.
    Έχω βρει πολύ καλές εκπτώσεις εδώ για mac αλλά και άλλα brands με καλλυντικά https://www.atticadps.gr/eshop/proionta-omorfias/ και σκεφτόμουν να επενδύσω! Έχω ακούσει οτι στις σκιές και σε όλα τα προϊόντα σε μορφή σκόνης, η mac είναι πολύ καλή αλλά για make up όχι και τόσο!ισχύει;; επίσης ποια η γνώμη σου για τις μάσκαρές της;; ή να πάω σε ψευτκες βλεφαρίδες;;Θα περιμένω την απάντησή σου!"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Τόνια! Σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιό σου! Ναι η MAC έχει πραγματικά εξαιρετικές σκιές, ρουζ και πούδρες! Με τις εκπτώσεις που τρέχουν συχνά πυκνά, μπορείς να ανανεώσεις το νεσεσέρ σου χωρίς να ξοδέψεις μία περιουσία και πίστεψέ με, αξίζουν μέχρι και το τελευταίο cent! Προσωπικά τα foundation της Mac δεν με έχουν βολέψει, είναι λίγο βαριά για το δέρμα μου και υπερ-καλυπτικά, προτιμώ προϊόντα με πιο ανάλαφρη υφή. Σχετικά με τις μάσκαρα είναι πολύ αξιόλογες, ειδικά η In Extreme dimension και η Haute & Naughty Lash οι οποίες έχουν γίνει αγαπημένες μου, δεν λείπουν ποτέ από το βαλιτσάκι μου! Το attica έχει πραγματικά καλές προσφορές, ωστόσο μπορείς να τα προμηθευτείς απευθείας από κατάστημα της MAC ή από το eshop της όπου βγάζεις και κάρτα μέλους και με κάθε αγορά που κάνεις προσθέτεις πόντους. Και ανάλογα τους πόντους που έχεις σου κάνουν δώρο προϊόν, τα έξοδα αποστολής κτλ. Έχει διάφορα προνόμια.

      Διαγραφή

Έχεις δοκιμάσει κάποιο από τα προΊόντα; Γράψε μου τη γνώμη σου!

Brands List

BRANDS LIST
Copyright © make up your dayz. Made with by OddThemes