Empties vol.17: REN, MAC, Clarins και πολλά ακόμα - make up your dayz

Empties vol.17: REN, MAC, Clarins και πολλά ακόμα

Δεν θέλω να μου έχεις παράπονο. Μπορεί να απέχω για 2 μήνες από το blogging όμως πάντα επιστρέφω με ενισχυμένα posts! Όπως το σημερινό. Που θα δεις και θα διαβάσεις για όσα χρησιμοποίησα αυτούς τους 2 τελευταίους μήνες (και λίιιιιγο παλιότερα). Γιατί μπορεί να μην έγραφα, αλλά κατανάλωνα!









Θα ξεκινήσω με το gel καθαρισμού προσώπου της So Skin. Πολύ καλό, κράτησε ΠΟΛΥ καιρό, μέχρι που βαρέθηκα να το χρησιμοποιώ, γιατί απλά αρκούσε μια σταγόνα για να πλύνεις όλο το πρόσωπο και τον λαιμό. Κάτι σαν το Fairy. Μόνο που δεν είμαι σίγουρη αν συμφέρει, γιατί το θεωρώ πολύ ακριβό για καθαριστικό προσώπου. Ωραία μυρωδιά (κάτι σαν αγγούρι), ωραία αίσθηση στο δέρμα μετά τον καθαρισμό.
Το νερό καθαρισμού REN, rosa centifolia δε με ικανοποίησε ιδιαίτερα. Καθόλου πρακτική συσκευασία, έντονη και κάπως βαριά μυρωδιά, ένιωθα το δέρμα μου να κολλάει μετά την εφαρμογή του. Ωστόσο απομάκρυνε αποτελεσματικά το μακιγιάζ από το πρόσωπο και τα μάτια χωρίς να προκαλεί ερεθισμούς και κοκκινίλες.
Το νερό καθαρισμού της Nivea, MicellAIR skin breathe είναι πολύ καλό και το έχω ήδη αγοράσει ξανά. Πολύ οικονομικό και ειδικά αν το πετύχεις σε προσφορά στο σούπερ μάρκετ το αγοράζεις με 3 ευρώ περίπου. Μεγάλη συσκευασία, απαλό σαν προϊόν, και αφήνει ωραία αίσθηση στο δέρμα. Δεν είναι κάτι τρομερά εξαιρετικό, αλλά είναι πολύ ικανοποιητικό κι αν βάλεις και τη σχέση ποιότητας τιμής θα έλεγα ότι είναι good value for money.
Οι αμπούλες ντεμακιγιάζ της La Roche-Posay, toleriane ultra demaquillant είναι από τα πιο αγαπημένα μου προϊόντα. Επειδή το προϊόν έχει χρησιμοποιηθεί και κράτησα μόνο την χάρτινη συσκευασία για φωτογραφία, δεν έχω να σου δείξω τις αμπούλες. Πρόκειται για "μονοδόσεις" όπου η κάθε αμπούλα είναι αρκετή για το ντεμακιγιάζ ματιών. Φανταστικό προϊόν, μάλιστα μία φορά το χρησιμοποίησα ενώ δεν είχα αφαιρέσει τους φακούς επαφής (μην το κάνεις, δεν το συνιστώ σε καμία περίπτωση, απλά έτυχε) και δεν ένιωσα την παραμικρή ενόχληση. Πάρα πολύ πρακτικό και για ταξίδια, ρίχνεις 2-3 αμπούλες στο νεσεσέρ και φεύγεις για Σαββατοκύριακο χωρίς να κουβαλάς μπουκάλια και μπουκαλάκια.
Τέλος, τα clear-up stripes της Nivea είναι η γνωστές ταινίες απομάκρυνσης μαύρων στιγμάτων που δεν χρειάζονται συστάσεις και περισσότερα λόγια αφού τις πετυχαίνεις σχεδόν σε κάθε post που ανεβάζω. Πρόσφατα δοκίμασα αντίστοιχο προϊόν άλλης εταιρείας και με ενθουσίασε περισσότερο, οπότε μελλοντικά θα γράψω κριτική και για αυτό.


Το αφρόλουτρο της L'Occitane, verveine agrumes, with Verbena extract from Provence κατέχει ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου γι' αυτό και το πρόσθεσα στο empties post, ενώ δε συνηθίζω να γράφω για αφρόλουτρα. Έχει μία εκπληκτική μυρωδιά φρεσκάδας και καθαριότητας και κάτι "πράσινο". Δεν ξέρω τι ακριβώς είναι αυτό το "πράσινο" αλλά είναι συγκλονιστικό. Ό,τι κι αν σε απασχολεί κάνεις ντουζ με αυτό το αφρόλουτρο και ξεχνάς τα πάντα!
Το λάδι μαλλιών της Schwarzkopf, giss hair repair, 6 miracles oil essence with Macadamia nut oil είναι ίσως το καλύτερο λάδι μαλλιών που έχω χρησιμοποιήσει. Άντε, επειδή είμαι πολύ ενθουσιώδης θα πω "ένα από τα καλύτερα λάδια μαλλιών που έχω χρησιμοποιήσει", γιατί έχουν υπάρξει κι άλλα, αλλά με κάθε νέα ανακάλυψη ξεχνάς τα προηγούμενα. Όπως γίνεται και με τα περισσότερα στη ζωή. Συγκλονιστική μυρωδιά, και μεταξένια αίσθηση εάν τα μαλλιά σου είναι υπερβολικά ξηρά και ατίθασα. Καθόλου βαρύ, δε λαδώνει, τα ξεμπερδεύει, τα αναζωογονεί και τα κάνει να λάμπουν!
Η κρέμα σώματος του Body Shop, είναι η almond milk and honey, for sensitive dry skin. Κλασική λοσιόν σώματος από το Body Shop με σχετικά ανάλαφρη αίσθηση (σε σύγκριση με τα body butters είναι πιο ανάλαφρη, σε σύγκριση με άλλες κρέμες σώματος δεν είναι), πολύ όμορφο διακριτικό άρωμα και αρκετά ενυδατική. Σε γενικές γραμμές έχω σταματήσει να χρησιμοποιώ προϊόντα Body Shop, εκτός από τα αφρόλουτρα, γιατί μου φαίνονται πολύ βαριά. Αυτή έκανε μία (μικρή) διαφορά.
Η κρέμα μαλλιών της Orzene είναι για αναδόμηση και αντιγήρανση της τρίχας. Πάρα πολύ καλό προϊόν, κάνει τα μαλλιά απαλά και όντως βοηθάει την ξηρή τρίχα. Σε γενικές γραμμές τα προϊόντα της Orzene μου αρέσουν πολύ, έχω καταλήξει στο ότι ταιριάζουν περισσότερο στα μαλλιά μου. Ειδικά όταν τα χρησιμοποιώ συνδυαστικά η όψη των μαλλιών μου πραγματικά αλλάζει.


Από προϊόντα μακιγιάζ θα δεις πολύ μάσκαρα. Το έχω ξαναπεί. Αν δεν μπει η μάσκαρα στη βλεφαρίδα, το μάτι δεν ανοίγει. Κυριολεκτικά και μεταφορικά.
Το κονσίλερ select cover-up, MAC είναι η απόχρωση NW25 και είναι από τα καλύτερα κονσίλερ που έχω χρησιμοποιήσει. Αρκετά καλυπτικό, ιδανικό για πρωινές ώρες γιατί έχει και πιο ελαφριά σύσταση, ανάλαφρο αποτέλεσμα, και καθόλου βαρύ στην υφή του. Προϊόν που αγοράζω πολύ συχνά.
Τα ρουζ της MAC δεν χρειάζονται συστάσεις. Εδώ είναι το "gingerly", sheertone blush, ένα παλιό αγαπημένο, τώρα πια επιλέγω λίγο πιο ανοιχτόχρωμα ρουζ. Φοβερή απόδοση χρώματος, φοβερή διάρκεια, μεγάλη ποσότητα στη συσκευασία που κάνεις αμάν για να τελειώσει, γενικά πάρα πολύ καλό.
Το επόμενο βαζάκι είναι το eye liner της MAC, blitz and glitz, μαύρο σε μορφή gel. Εάν χρησιμοποιείς τακτικά eye liner θα σε βγάλει ασπροπρόσωπη. Χρειάζεσαι πινέλο για να το εφαρμόσεις, είναι μαύρο αλλά έχει ανεπαίσθητα πολύ μικρά glitter οπότε δεν αφήνει τόσο "dark" αποτέλεσμα, αλλά το κάνει πιο λαμπερό, διαρκεί όλη μέρα στο μάτι χωρίς να "σπάει". Εάν δεν χρησιμοποιείς συχνά, τότε μην επιλέξεις αυτή τη συσκευασία, γιατί από το πρώτο άνοιγμα αρχίζει να στεγνώνει. Δεν θα συμβεί από τη μια μέρα στην άλλη, αλλά θα έχει στεγνώσει πριν το χρησιμοποιήσεις όλο.
Η σκιά της Clarins είναι η soft cream eye colour No 06 και για να είμαι ειλικρινής δεν ξέρω αν κυκλοφορεί ακόμα. Ήταν όμως πολύ καλή. Κρεμώδης σκιά, καφέ-μπρονζέ μεταλλική, απλωνόταν πανεύκολα πάνω στο βλέφαρο χωρίς να τρέχει, χωρίς να "σπάει", χωρίς να πασαλείβεσαι. Και διαρκούσε αρκετές ώρες χωρίς να "μαζεύεται" στις πτυχές των βλεφάρων.
Η πρώτη μάσκαρα είναι της MAC, haute and naughty (black) lash. Έχει δύο βουρτσάκια, ένα για όγκο, ένα για μήκος. Πάρα πολύ καλή, νομίζω από τις μάσκαρα της MAC είναι η αγαπημένη μου. Και δεύτερη αγαπημένη μου, η In extreme dimension, με βουρτσάκι σιλικόνης. Ίσως η μοναδική μάσκαρα με βουρτσάκι σιλικόνης που με ενθουσιάζει. Γεμίζει τις βλεφαρίδες, ενώ ταυτόχρονα τις διαχωρίζει, κι έχει ένα τέλειο μαύρο-μαύρο χρώμα. Εσύ που είσαι mascara-junkie νομίζω καταλαβαίνεις τι εννοώ!
Το lip primer της MAC (πολύ MAC αλλά αυτήν ξέρω αυτήν εμπιστεύομαι) είναι το προϊόν που δεν ήξερες ότι έχεις ανάγκη μέχρι να το χρησιμοποιήσεις. Έχω γράψει δεκάδες φορές για αυτό το προϊόν, πολύ συνοπτικά τώρα θα σου πω ότι δημιουργεί τον τέλειο καμβά στα χείλη για να εφαρμόσεις το κραγιόν.
Τέλος, η μάσκαρα της Marie Dalgar, extension 300% είναι ένα προϊόν που το αγόρασα όταν πρωτοκυκλοφόρησε, το χρησιμοποίησα μέχρι την τελευταία ίνα, το λάτρεψα, όμως δεν ξέρω εάν τώρα θα το αγόραζα ξανά. Όντως κάνει τις βλεφαρίδες πιο μακριές, γιατί το δεύτερο προϊόν περιέχει μικροίνες που κολλάνε στην άκρη των βλεφαρίδων κι έτσι προστίθενται μήκος και όγκος. Εάν όμως δεν προσέξεις στην εφαρμογή της, οι βλεφαρίδες σου μπορεί να μοιάζουν με πόδια αράχνης. Οπότε σε αυτή την περίπτωση καλύτερα μην τη βάλεις καθόλου.

Εσύ έχεις χρησιμοποιήσει κάποιο από τα παραπάνω προϊόντα;

Δημοσίευση σχολίου

Έχεις δοκιμάσει κάποιο από τα προΊόντα; Γράψε μου τη γνώμη σου!

Brands List

BRANDS LIST
Copyright © make up your dayz. Made with by OddThemes