Μια μάσκα μα ποια μάσκα; Μια μάσκα ενυδάτωσης! - make up your dayz

Μια μάσκα μα ποια μάσκα; Μια μάσκα ενυδάτωσης!

Νομίζεις ότι οι μάσκες ενυδάτωσης είναι περιττές; Ότι επειδή έχεις λιπαρό δέρμα δεν τις χρειάζεσαι; Ότι απευθύνονται μόνο σε ξηρά και αφυδατωμένα δέρματα; Νομίζεις ότι είναι άλλο ένα παιχνίδι του marketing για να σου δημιουργήσει ανάγκες που μπορεί να μην έχεις; Όχι, οι μάσκες ενυδάτωσης είναι ίσως περισσότερο απαραίτητες από τις μάσκες καθαρισμού. Το packaging ίσως και να είναι παιχνίδι του marketing. To οποίο έχω παίξει πολλές φορές κι έχω χάσει. Γι' αυτό και σου παραθέτω τις αγαπημένες των αγαπημένων μάσκες καθαρισμού. Γιατί πρώτα δοκιμάζουμε και μετά γράφουμε. Και για να μην την πατήσεις κι εσύ όπως κι εγώ!

maskes enudatwsis kritiki




Αρχικά να ξεκαθαρίσω ότι η επιδερμίδα μου είναι μικτή. Έχω λιπαρή ζώνη Τ, ενώ τελευταία παρουσιάζει και διάφορες ευαισθησίες, σε κρέμες, σε προϊόντα μακιγιάζ, στη σκόνη, στον ήλιο, στον αέρα που αναπνέω και δεν ξέρω κι εγώ πού αλλού. Μάλλον κάτι της φταίει που δεν έχω εντοπίσει ακόμα. Μπορεί όμως να είναι λιπαρή, αλλά παράλληλα είναι και αφυδατωμένη. Και ειλικρινά σου μιλάω δεν υπάρχει τίποτα χειρότερο από μία λιπαρή και ταυτόχρονα αφυδατωμένη επιδερμίδα που εμφανίζει και κοκκινίλες. Πιο ιδιότροπη και από την κάτοχό της.


Θα ξεκινήσω με την πιο αγαπημένη, την Ice Source της Polaar. Το μικρό της μέγεθος ήταν ένας λόγος που με έκανε να την αγοράσω, γιατί είχα στο μυαλό μου ότι δεν μου χρειάζεται μια μάσκα ενυδάτωσης, οπότε ας πάρω κάτι σε μικρή συσκευασία να έχω για μια ώρα ανάγκης. Από την πρώτη κιόλας εφαρμογή την ερωτεύτηκα και απόρησα πώς στο καλό ζούσα τόσα χρόνια μακριά της. Έχει μία απίστευτα δροσιστική αίσθηση, σχεδόν σε παγώνει, γλιστράει στο πρόσωπο, είναι παχύρρευστη, χρειάζεται ελάχιστη ποσότητα (οπότε το μικρό μέγεθος τελικά είναι μια χαρά), απορροφάται αμέσως από το δέρμα, ενώ μετά από ένα τεταρτάκι αφαιρείς εσύ ό,τι έχει περισσέψει. Βέβαια δίνει τόσο όμορφη αίσθηση που δεν θέλεις να την αφαιρέσεις, θέλεις να την αφήσεις εκεί για πάντα! Όλα αυτά οφείλονται στο νερό παγετώνων που περιέχεται στη σύστασή της και παρέχει εντατική ενυδάτωση και μια φρεσκάδα στο δέρμα, αφού το αφήνει βελούδινο, το λειαίνει, το κάνει να φαίνεται πιο ξεκούραστο και αναζωογονημένο! Κατά τη γνώμη μου είναι must buy! Και η τιμή της πάρα πολύ καλή, αφού τη βρίσκεις στα 10 euros περίπου. Στα Sephora.



Και θα παραμείνω στα Sephora, αφού από εκεί προμηθεύτηκα και την επόμενη ενυδατική μάσκα. Η Water Sleeping Mask της Laneige είναι ένα προϊόν που ποτέ δεν πίστευα ότι θα μου αρέσει, ή για να είμαι και πιο ακριβής, ότι θα με βολέψει. Μα ποιος βάζει μάσκα ύπνου;; Απ' ότι φάνηκε, εγώ! Το concept έχει ως εξής: κοιμάσαι ελάχιστα γιατί δεν προλαβαίνεις; έχεις πιεστικό πρόγραμμα, τρέχεις όλη μέρα, ζεις μέσα στο άγχος και η ποιότητα του ύπνου σου έχει κατρακυλήσει; βγήκες το βράδυ και ήπιες λίγο (έως πολύ) παραπάνω; Βάζεις αυτή τη μάσκα πριν κοιμηθείς και το πρωί φαίνεσαι σαν να έχει κλείσει 8ωρο ύπνου! Αυτό υπόσχεται και αυτό κάνει. Ήδη από την πρώτη εφαρμογή είδα διαφορά. Το πρωί το πρόσωπό μου ήταν λείο, απαλό και φρέσκο φρέσκο! Βασικό συστατικό αυτής της μάσκας το υπερσυμπυκνωμένο υδρο-ιονισμένο μεταλλικό νερό εμπλουτισμένο με ψευδάργυρο, μαγγάνιο, μαγνήσιο, ασβέστιο, νάτριο και κάλιο το οποίο προσφέρει υπερ-ενυδάτωση στο δέρμα. Παράλληλα περιέχει και εκχύλισμα από άνθη πορτοκαλιάς, τριαντάφυλλο και σανδαλόξυλο που ηρεμεί τις αισθήσεις, ενώ το εκχύλισμα βερίκοκου αποτοξινώνει την επιδερμίδα επαναφέροντας τη λάμψη! Όταν το αγόρασα ήταν σε προσφορά μαζί με μία μάσκα ύπνου για τα χείλη. Είχα μεγάλη περιέργεια να δοκιμάσω αυτό το προϊόν και για να είμαι ειλικρινής είχα και μεγάλες προσδοκίες. Είναι μία μάσκα με αντιοξειδωτικά στοιχεία που θρέφει τα χείλη και τα κάνει λεία και απαλά. Για μάσκα ύπνου δε με ενθουσίασε πολύ. Είχε πλούσια λιπαρή υφή, όμως το άρωμά της ήταν τόσο έντονο που με ενοχλούσε. Λογικό βέβαια, αφού περιέχει το Berry Mix Complex, ένα σύμπλεγμα βατόμουρου, φράουλας, κράνμπερικαι μπλε μύρτιλλου, στοιχεία που προσφέρουν θρέψη και ισχυρή αντιοξειδωτική προστασία, που όμως ναι, έχουν πολύ έντονο άρωμα. Το δοκίμασα όμως κατά τη διάρκεια της ημέρας, βάζοντας μικρή ποσότητα στα χείλη, μετά την απολέπιση και πριν το μακιγιάζ. Ήταν πολύ καλύτερο και τουλάχιστον για μένα λειτούργησε περισσότερο. Τα χείλη μου δεν αφυδατώθηκαν από το σταθερό ματ κραγιόν και νομίζω ότι το χρώμα του κραγιόν φαινόταν και πιο ζωηρό. Θα της δώσω όμως κι άλλες ευκαιρίες, ίσως όταν (και αν) αλλάξει ο καιρός τα χείλη μου την έχουν περισσότερο ανάγκη.


Ακολουθεί η Lait- creme concentre της Embryolisse. Το αγαπημένο προϊόν όλων των make up artists και το best seller του συγκεκριμένου brand. Πρόκειται για ένα πολυχρηστικό προϊόν. Χρησιμοποιείται και ως ενυδατική προσώπου και ως βάση για το μακιγιάζ και ως μάσκα ενυδάτωσης και ως ντεμακιγιάζ (αυτό αλήθεια δεν ξέρω πώς γίνεται, αλλά έτσι λένε όσοι την έχουν δοκιμάσει) και γενικότερα θεωρείται ένα must προϊόν για το γυναικείο νεσεσέρ. Απ' ότι φαίνεται αρέσει σε όλες τις γυναίκες εκτός από εμένα. Όχι μόνο δε με ενθουσίασε, αλλά δεν λειτούργησε ούτε στο ελάχιστο. Μετά την εφαρμογή της ένιωθα το πρόσωπό μου να κολλάει, δεν μου άρεσε ιδιαίτερα η υφή της, τη βρήκα πολύ βαριά για το δέρμα μου και σχετικά με τη χρήση της ως βάση πριν το μακιγιάζ... δεν έχω τολμήσει να τη δοκιμάσω.. Βέβαια για να έχει τόσο διθυραμβικές κριτικές ίσως να είναι κατάλληλη και για εσένα, γι' αυτό και τη συμπεριέλαβα στο άρθρο. Για εμένα πάντως όχι. Εάν θέλεις να τη δοκιμάσεις, μην ξεχάσεις να επωφεληθείς τις εκπτώσεις που τρέχουν στο Attica αυτή τη στιγμή: Εκπτώσεις -25% στα προϊόντα EMBRYOLLISE!


Είχα πάρα μα πάρα πολύ καιρό να χρησιμοποιήσω μάσκες της Apivita. Πριν από αρκετά χρόνια ήμουν μεγάλη φαν, πλέον την έχω ξεπεράσει λίγο. Πριν λίγο καιρό σε ένα φαρμακείο έπεσα πάνω στη συγκεκριμένη μάσκα με κολοκύθα. Λίγο επηρεασμένη από το Halloween, λίγο οι αναμνήσεις που ξαναγύρισαν, λίγο τα νιάτα μου που πέρασαν και πάνε, είπα να πάρω μία, έτσι για να θυμηθώ τα παλιά. Μου άρεσε πάρα πολύ. Η συγκεκριμένη είναι μάσκα αποτοξίνωσης, οπότε ξεφεύγει λίγο από το κεφάλαιο ενυδάτωση. Είχε πολύ ευχάριστη αίσθηση, όμορφη υφή, πάρα πολύ διακριτικό άρωμα, δεν σε "κούραζε" και μετά την εφαρμογή το πρόσωπο φαινόταν πολύ φωτεινό. Τελικά κάποιες αξίες μένουν σταθερές. Ευχαριστούμε Apivita! Πολύ αγαπημένη μάσκα από την Apivita ήταν και αυτή με το αγγούρι. Ενυδατική και δροσερή.


Η επόμενη αγαπημένη μάσκα δεν είναι αυτή της φωτογραφίας. Πέταξα τη συσκευασία μόλις τη χρησιμοποίησα, οπότε φωτογράφισα μία άλλη από το ίδιο brand και την ίδια σειρά. Είναι η Dr Jart+ , Rubber masque Shake & Shot, hydratant. Είναι σε μία αντίστοιχη συσκευασία με αυτή που βλέπεις, μόνο που το χρώμα της είναι κίτρινο με μπλε. Φανταστική μάσκα που χρησιμοποιώ αρκετά συχνά, αν και η τιμή της λίγο τσιμπημένη (9 euros για μία μόνο χρήση). Κάνει όμως εξαιρετική δουλειά και αφήνει την επιδερμίδα φρέσκια, λεία και πλήρως ενυδατωμένη. Προσωπικά μου αρέσει που σε βάζει στη διαδικασία να τη φτιάξεις μόνη σου, ανακατεύοντας τα υλικά που περιέχει στη συσκευασία και εφαρμόζοντάς την με μία σπάτουλα. Μετά από ένα τέταρτο περίπου στερεοποιείται και γίνεται σαν λαστιχένια μάσκα και την αφαιρείς πολύ όμορφα κι εύκολα τραβώντας τη μία άκρη. Δεν αφήνει υπολείμματα, το δέρμα έχει απορροφήσει όσο προϊόν χρειάζεται, δεν αφήνει λιπαρότητα και μετά μπορείς να συνεχίσεις με την περιποίηση του προσώπου χωρίς να χρειάζεται να την ξεπλύνεις! Τέτοια προϊόντα θέλουμε!

Εσένα ποιες είναι οι αγαπημένες σου μάσκες ενυδάτωσης;


Δημοσίευση σχολίου

Έχεις δοκιμάσει κάποιο από τα προΊόντα; Γράψε μου τη γνώμη σου!

Brands List

BRANDS LIST
Copyright © make up your dayz. Made with by OddThemes