Review: Origins - make up your dayz

Review: Origins

Κάθε beauty junkie που σέβεται τον εαυτό της πέφτει θύμα υπερκαταναλωτισμού. Και ποια είμαι εγώ που θα πάω κόντρα σε αυτό; Και πέφτει και θύμα branding και θύμα packaging και είναι γενικότερα το μεγαλύτερο θύμα της επιστήμης του marketing. Ε ναι, απ'όλα αυτά είμαι. Αν και έτσι έχω γνωρίσει προϊόντα που οκ, μπορεί να μην μην άλλαξαν τη ζωή μου, άλλαξαν όμως την όψη της επιδερμίδας μου. Και τη ρουτίνα περιποίησης προσώπου. Και ανέβασαν και την αυτοπεποίθησή μου. Και τώρα που το σκέφτομαι και πάλι μπορεί να μην άλλαξαν τη ζωή μου, έβαλαν όμως ένα μικρό λιθαράκι.

kritiki origins






Έπεσα τυχαία πάνω στην εταιρεία Origins. Έτσι ξαφνικά και απροσδόκητα, όπως όλα τα όμορφα στη ζωή. Ή και όχι. Πάντως στη συγκεκριμένη περίπτωση ήταν για καλό. Έψαχνα μία ενυδατική προσώπου που να μην είναι λιπαρή, να έχει ελαφριά σύνθεση, να έχει ευχάριστο άρωμα για να έχω ένα κίνητρο να τη φοράω καθημερινά, να είναι οικονομική και να έχει και μια όμορφη συσκευασία για να την έχω "πρώτη μούρη" να τη βλέπω και να χαίρομαι κι έτσι να τη χρησιμοποιώ. Νόμιζα ότι ζητούσα πολλά κι ότι ποτέ δεν θα βρω αυτό που ψάχνω, αλλά δεν απελπιζόμουν. Ήξερα ότι κάποια στιγμή θα έρθει. Και ήρθε! Όπως όλα το όμορφα στη ζωή. Κι εδώ δεν χωράει το "μπορεί και όχι".


Θα ξεκινήσω από το αγαπημένο όλων, την ενυδατική προσώπου, την GinZing, oil-free energy boosting gel moisturizer. Φυσικά και πρόκειται για ένα τόσο ελαφρύ και λεπτόρρευστο "ζελεδάκι". Που μοσχομυρίζει πορτοκάλι και θέλεις να το φας! Πρόκειται για μία αναζωογονητική κρέμα προσώπου (με υφή gel) που ενισχύει τη λάμψη της επιδερμίδας και την αφήνει ενυδατωμένη για 72 ώρες. Βέβαια αυτό δεν θα το τσεκάρεις ποτέ γιατί θα ανυπομονείς να έρθει το επόμενο πρωί για να την ξαναβάλεις. Περιέχει καφεϊνη και ginseng που χαρίζουν φωτεινότητα και αναζωογόνηση, ενώ η τεχνολογία Hydra-Hug συμβάλει στη διατήρηση της υγρασίας. Ό,τι χρειάζεσαι για μια υπερ-λαμπερή και φρέσκια επιδερμίδα! Δύσκολα με ενθουσιάζουν τόσο οι ενυδατικές προσώπου κι αυτή ομολογώ ότι με έπεισε.


Γενικά με ό,τι δοκίμασα από αυτό το brand με ενθουσίασε. Όπως και η μάσκα προσώπου Original Skin Retexturing Mask with Rose Clay. Μία μάσκα με ροζ άργυλο που αποτοξινώνει και απολεπίζει παράλληλα, ενισχύοντας τη λαμπερή όψη της επιδερμίδας. Δίνει μία πολύ ευχάριστη αίσθηση στην επιδερμίδα την ώρα που την εφαρμόζεις, αλλά και όσο περιμένεις να δράσει. Δεν "τραβάει" το δέρμα ούτε το καίει. Η αποτελεσματικότητά της φαίνεται και από την πρώτη κιόλας χρήση, αφού μετά θα δεις το πρόσωπό σου να ακτινοβολεί, χωρίς να υπερβάλω! Από τις καλύτερες μάσκες προσώπου που έχω βάλει ποτέ.


Αυτό το μικρό, τοσοδούλικο μπουκαλάκι είναι ένα μικρό θαύμα συμπυκνωμένο στα 10 ml. Τι κάνει; Εξαφανίζει οποιαδήποτε ατέλεια από το πρόσωπο. Είναι το Super Spot Remover Blemish treatment gel, άλλο ένα "ζελεδάκι" που εφαρμόζεις τοπικά με μία μπατονέτα στο νέο ανεπιθύμητο σπυράκι, ή σε κάτι "που πάει να ξεκινήσει" ή σε κάτι "που δε λέει να φύγει". Κοιμάσαι και μόλις ξυπνάς εάν δεν έχει εξαφανιστεί εντελώς, τουλάχιστον έχει υποχωρήσει αισθητά. Είναι ιδανικό για σημαδάκια από ακμή και κοκκινίλες. Τι έκανα τόσο καιρό χωρίς εσένα;

Εσύ έχεις δοκιμάσει κάποιο από τα προϊόντα της Origins; Περιμένω να μου πεις τις εντυπώσεις σου, γιατί η wish list όλο και μεγαλώνει! Κι αν θέλεις να τα δοκιμάσεις άμεσα, μπορείς να επωφεληθείς από τη φοβερή έκπτωση που τρέχει τώρα στο Attica!
SALES ALERT έως -50% σε προϊόντα περιποίησης, μακιγιάζ & αρώματα και δωρεάν μεταφορικά! Ισχύει για αγορές έως 04/05/2020.

Δημοσίευση σχολίου

Έχεις δοκιμάσει κάποιο από τα προΊόντα; Γράψε μου τη γνώμη σου!

Brands List

BRANDS LIST
Copyright © make up your dayz. Made with by OddThemes