Review: Kiehl's Micro-Blur Perfector & Rare Earth Pore Minimizing - make up your dayz

Review: Kiehl's Micro-Blur Perfector & Rare Earth Pore Minimizing

Περνάω το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας μου προσπαθώντας να "τελειοποιήσω" κάτι. Την πρακτική μου στη yoga, τους χρόνους μου, το μακιγιάζ μου, τα κουλουράκια βρώμης, τις φωτογραφίες που βγάζω, τη δουλειά μου, τα κείμενά μου, τους τρόπους οργάνωσής μου και άπειρα μικρά καθημερινά θέματα ακόμη. Συνήθως χωρίς αποτέλεσμα, όσο μεγάλη κι αν είναι η προσπάθεια. Ευτυχώς για την επιδερμίδα του προσώπου δεν χρειάζεται να προσπαθήσω. Προσπαθεί η Kiehl's για μένα. Και με καλύτερα αποτελέσματα από εμένα. Και με λιγότερο κόπο από εμένα.

Review Kiehl's Microblur Perfection




Kiehl's Rare Earth Pore Minimizing Lotion

Η Kiehl's Rare Earth Pore Minimizing Lotion είναι από τις πιο φανταστικές λοσιόν προσώπου που έχω δοκιμάσει. Ελαφριά, απευθύνεται σε κανονικές προς μικτές επιδερμίδες και στοχεύει στη μείωση του μεγέθους των πόρων. Στη σύστασή της περιέχεται η λεύκη άργιλος από τον Αμαζόνιο η οποία συμβάλει στην απορρόφηση του σμήγματος της επιδερμίδας, αφήνοντας ένα ματ αποτέλεσμα. Γιατί καλές οι γυαλάδες, αλλά μόνο όταν και όπου τις έχεις επιλέξει εσύ κι όχι όταν εμφανίζονται από το πουθενά. Είναι τόσο λεπτόρρευστη που σχεδόν γλιστράει από τα δάχτυλα, το άρωμά της τόσο διακριτικό που το θεωρείς και ανύπαρκτο, ενώ η αντλία σου επιτρέπει να βγάλεις ακριβώς την ποσότητα που χρειάζεσαι ενώ και το καπάκι την κάνει ιδανική και για ταξίδια, αφού απλά πετάς το μπουκάλι στο νεσεσέρ χωρίς να φοβάσαι για "ατυχήματα". Τη χρησιμοποιώ πρωί ή/και βράδυ μετά τον καθαρισμό προσώπου. Συνήθως δεν βάζω κάποια άλλη κρέμα ενυδάτωσης μετά, ίσως θα έπρεπε γιατί είναι περισσότερο "ρυθμιστική" αλλά πραγματικά δεν νομίζω ότι χρειάζεται το δέρμα μου κάτι περισσότερο μετά από αυτή τη λοσιόν. Τη χρησιμοποιώ αρκετό καιρό. Εάν εξαφανίστηκαν οι πόροι; Προφανώς και όχι. Εάν μειώθηκαν και βελτιώθηκε η όψη τους; Σίγουρα ναι! Επιπλέον το πρόσωπο γίνεται απίστευτα απαλό μετά τη χρήση της, ενώ η ματ όψη διαρκεί όλη μέρα. Πάρα πολύ καλό προϊόν και σίγουρα κρατάει τις υποσχέσεις του!




Kiehl's Micro-Blur Skin Perfector

To Kiehl's Micro-Blur Skin Perfector είναι μία κρέμα προσώπου που βελτιώνει άμεσα και ορατά την υφή και την όψη της επιδερμίδας. Την έχω χρησιμοποιήσει μέχρι την τελευταία σταγόνα (σχήμα λόγου γιατί δεν είναι σε υγρή μορφή). Περιέχει εκχύλισμα από φακές που συμβάλουν στη σύσφιξη των πόρων, και LHA που ενισχύει την ανανέωση της επιδερμίδας προσφέροντας απαλή υφή και μειώνοντας τις ατέλειες. Το χρησιμοποίησα κυρίως ως primer, δηλαδή μετά την ενυδατική και πριν το μακιγιάζ. Δεν αναφέρουν κάτι τέτοιο οι οδηγίες χρήσης, απλά το χρώμα, η υφή και ο τρόπος που απλωνόταν μου θύμισε πολύ έντονα το primer. Και μάλλον καλά έκανα, γιατί το μακιγιάζ είχε απίστευτη διάρκεια όταν είχε προηγηθεί η χρήση του. Δεν μπορώ να πω ότι βελτιώθηκε σταθερά με το χρόνο η όψη της επιδερμίδας μου, αλλά μετά την εφαρμογή του το χρώμα της επιδερμίδας ήταν ορατά πιο ομοιόμορφο και οι ατέλειες όντως είχαν υποχωρήσει. Εύχρηστη συσκευασία με το σωληνάριο, μόνο που τώρα που δεν μπορώ να βγάλω άλλη ποσότητα θα την κόψω για να εκμεταλλευτώ και όσο προϊόν έχει μείνει στα τοιχώματα. Εξαιρετικό προϊόν, άριστη ποιότητα και είναι από τις αγορές που δεν θα μετανιώσεις.  


Καμιά φορά η υπερπροσπάθεια δεν οδηγεί εκεί που θέλεις. Και ίσως η τελειότητα δεν είναι το ζητούμενο. Και όσο πιο νωρίς το καταλάβεις τόσο αυξάνονται οι πιθανότητες να νιώσεις ολοκληρωμένος ακόμα και χωρίς την τελειότητα. 

Δημοσίευση σχολίου

Έχεις δοκιμάσει κάποιο από τα προΊόντα; Γράψε μου τη γνώμη σου!

Brands List

BRANDS LIST
Copyright © make up your dayz. Made with by OddThemes