Review: Rituals - make up your dayz

Review: Rituals

Είναι κάποια brands όμως που ξεχειλίζουν "πολυτέλεια". Που η συσκευασία τους είναι τόσο minimal, και συνήθως από πολύ απλά υλικά φτιαγμένη, οι μυρωδιές τόσο καθαρές, ελαφριές αλλά ταυτόχρονα "αναγνωρίσιμες", οι υφές τόσο μεταξένιες και οι ονομασίες τόσο απλές και κατατοπιστικές που ξέρεις ότι αξίζουν και το τελευταίο cent. Ένα από αυτά τα brands είναι η Rituals. Τη συνάντησα πρώτη φορά στα duty free, δε γνώριζα καν την ύπαρξή της μέχρι τότε, και αγόρασα το πρώτο προϊόν περισσότερο από περιέργεια. Μπορείς να δεις το post εδώ, ήταν η κρέμα χεριών Serenity. Μετά από χρόνια την ξαναπέτυχα σε κάποια άλλα duty free και ενέδωσα χωρίς δεύτερη σκέψη!


Η μία αγορά ήταν μία συσκευασία με τέσσερις κρέμες χεριών σε travel size. Στη μία λείπει το καπάκι, μου έπεσε κάτω και εξαφανίστηκε, μάλλον έχω μία μαύρη τρύπα στο σπίτι μου γιατί αυτό συμβαίνει συχνά.


Η πρώτη κρέμα είναι ένα "βάλσαμο" χεριών (κυριολεκτικά και μεταφορικά), με άρωμα από άνθη κερασιάς και γάλα ρυζιού. The Rituals of Sakura είναι η ονομασία της. Συγκλονιστική. Το balm λιώνει στα χέρια αφήνοντάς τα τόσο απαλά που φοβάσαι να αγγίξεις το ο,τιδήποτε μην τα πληγώσεις. Το άρωμά της σε ταξιδεύει στην Ιαπωνία (δεν έχω πάει ποτέ, αλλά στο μυαλό μου έρχονται απέραντοι κήποι με κερασιές) μαζί με όλο το ζεν που χαρακτηρίζει αυτόν τον πολιτισμό. 
Η δεύτερη, The Rituals of Ayurveda είναι πάλι ένα balm χεριών, με την ίδια υφή ακριβώς, αλλά διαφορετική μυρωδιά. Ινδικό τριαντάφυλλο και αμύγδαλο. Την έβαζα κυρίως το βράδυ πριν τον ύπνο, γιατί το άρωμα της είχε χαλαρωτικές ιδιότητες, τουλάχιστον σε εμένα. Και τις δύο δεν χόρταινα να τις μυρίζω!


Η κρέμα "The ritual of Dao" είναι ένα balm χεριών που το εφαρμόζεις το βράδυ πριν τον ύπνο ώστε το επόμενο πρωί να έχεις βελούδινα χέρια! Πραγματικά δεν έχω λόγια για αυτό το προϊόν. Είναι με λευκό λωτό και η μυρωδιά της εντελώς χαλαρωτική, ότι πρέπει για τον ύπνο! Δεν ξέρω αν βοηθούσε περισσότερο στην ενυδάτωση των χεριών μου ή στην καταπολέμηση των αϋπνιών μου!
Τέλος η κρέμα "The rituals of Karma" είναι αυτή που χρησιμοποίησα λιγότερο. Όχι επειδή δεν μου άρεσε, αλλά την έδωσα στη μητέρα μου καθώς έχει δείκτη προστασίας από την ηλιακή ακτινοβολία. Η υφή της είναι λίγο διαφορετική από τις υπόλοιπες, μου φάνηκε περισσότερο κολλώδης, ωστόσο δεν αφήνει λιπαρότητα, ενώ η μυρωδιά της είναι επίσης υπέροχη, όπως και στις υπόλοιπες.  


Το λατρεμένο, συγκλονιστικό, υπερ-αγαπημένο άρωμα είναι το "The ritual of sakura" ίσως το πιο γλυκό, ανοιξιάτικο, ελαφρύ και ταυτόχρονα ντελικάτο άρωμα που έχω μυρίσει. Είναι ένα body mist, που σημαίνει ότι εάν θέλεις να μυρίζει θέλει συχνή ανανέωση. Είναι ιδανικό ακόμα και για τους καλοκαιρινούς μήνες, καθώς είναι πολύ διακριτικό. Φανταστικό προϊόν, δυστυχώς όμως δεν μπορώ να το βρω στα καταστήματα. Εάν το πετύχεις κάπου να το δοκιμάσεις οπωσδήποτε!

Εσύ έχεις δοκιμάσει κάποιο προϊόν Rituals; 

Δημοσίευση σχολίου

Έχεις δοκιμάσει κάποιο από τα προΊόντα; Γράψε μου τη γνώμη σου!

Brands List

BRANDS LIST
Copyright © make up your dayz. Made with by OddThemes