Empties vol.22: Kiehl's, Schwarzkopf, Nuxe και πολλά ακόμα - make up your dayz

Empties vol.22: Kiehl's, Schwarzkopf, Nuxe και πολλά ακόμα

Όσα θέματα αναρτήσεων και να σκεφτώ, όσα blogs και να διαβάσω για να εμπνευστώ, πάλι θα καταλήγω στο ότι τα empties posts είναι τα αγαπημένα μου. Πες μου, πού αλλού θα βρεις τόσες συγκεντρωμένες πληροφορίες για τόσα διαφορετικά προϊόντα μαζεμένες; Γι' αυτό λοιπόν υπάρχουν τα empties posts.
Το post αυτό έχει γραφτεί καιρό πριν. Προ-κοροναϊού εποχής. Δεν ανέβηκε νωρίτερα για ευνόητους λόγους. Γιατί όμως στο λέω αυτό; Για να σε προετοιμάσω και να σε προειδοποιήσω ότι έρχονται με φόρα πολλά ακόμα empties posts. Τόσες μέρες εγκλεισμού, να πάνε ανεκμετάλλευτες;

kritiki Nuxe Kiehl's





Και ως συνήθως, κάποια από τα προϊόντα τα έχεις ξαναδεί (γιατί είναι αγαπημένα, οπότε τα χρησιμοποιώ ξανά και ξανά), ενώ για κάποια άλλα γράφω για πρώτη φορά. 
Σημ. Να θυμηθώ να μην ξαναβγάλω φωτογραφίες με αυτό το background, είναι πολύ κακό. 


Θα ξεκινήσω με ένα προϊόν που ξέχασα να το βάλω σε αυτή τη φωτογραφία με τα προϊόντα προσώπου, μπορείς να το δεις όμως στην κεντρική φωτογραφία, είναι το La Roche Posay, effaclar micellar water Ultra. Είναι ένα νεράκι καθαρισμού και ντεμακιγιάζ του προσώπου που απευθύνεται κυρίως σε λιπαρά δέρματα. Πολύ ελαφρύ, δροσερό, αφαιρούσε το μακιγιάζ του προσώπου αλλά και τη μάσκαρα με ευκολία και δεν προκαλούσε ερεθισμούς, κοκκινίλες ή ενοχλήσεις. Πολύ καλό κι εάν έχεις και ευαισθησία στα μάτια σου προτείνω να το δοκιμάσεις. Εάν θέλεις να το δοκιμάσεις μπορείς να το βρεις εδώ.
Την ενυδατική προσώπου SoSkin, concentre apaisant soothing concentrate, skin hapiness 3D action τη δοκίμασα για πρώτη φορά πριν από πολύ πολύ καιρό. Με την πρώτη εφαρμογή μου άρεσε. Με την πρώτη όμως μόνο, γιατί στις επόμενες εφαρμογές άρχισα να νιώθω το δέρμα μου να κολλάει, να κοκκινίζει, την ένιωθα βαριά, λιπαρή, μετά από λίγο άρχισε να με ενοχλεί και η μυρωδιά της και γενικότερα το συναίσθημα που μου προκάλεσε είναι σαν αυτό που έχεις όταν γνωρίζεις κάποιον και ενθουσιάζεσαι την πρώτη φορά, αλλά στην πραγματικότητα δεν ταιριάζετε και πολύ, αλλά αρνείσαι να το δεις και να το παραδεχτείς και το παλεύεις και στο τέλος καταλήγεις να σε ενοχλεί μέχρι και που αναπνέει δίπλα σου. Ε, αυτό. Από μένα είναι όχι.
Το Johnson's face care, daily essentials είναι ένα θρεπτικό γαλάκτωμα καθαρισμού και ντεμακιγιάζ για το πρόσωπο. Αποτελεσματικό, οικονομικό, τίμιο. Με ικανοποίησε, αφαιρούσε αποτελεσματικά το μακιγιάζ, δεν μου προκάλεσε κανένα ερεθισμό. Πολύ καλό προϊόν και εάν το πετύχω σε προσφορά θα το ξαναπάρω.
Το επόμενο προϊόν που δεν φαίνεται καλά γιατί έχει φάει όλο το φλας είναι μία μάσκα ενυδάτωσης της Polaar, Ice Source, hydrating mask with glacier water. Ναι λοιπόν, με νερό παγετώνων. Μπορείς να δεις πιο αναλυτικό review στο post με τις αγαπημένες μου μάσκες ενυδάτωσης. Υπερφανταστικό προϊόν και εάν σε βγάλει ο δρόμος σου στα Sephora, προτείνω να το δοκιμάσεις! 
nose strips των Sephora, είναι μάλλον από τα αγαπημένα μου προϊόντα, αφού απ' ότι φαίνεται τα αγοράζω ξανά και ξανά. Νομίζω όμως ότι μόνο εγώ χρησιμοποιώ πια αυτές τις αντιαισθητικές ταινίες για τον καθαρισμό των πόρων της μύτης και η αλήθεια είναι ότι έχω ελαττώσει τη συχνότητα χρήσης. Ίσως επειδή είναι χειμώνας και το πρόβλημα των διεσταλμένων πόρων δεν είναι τόσο έντονο. Πάντως εάν ψάχνεις κάποιο αντίστοιχο προϊόν, αυτό είναι από τα πολύ καλά της κατηγορίας του.
Τέλος το δειγματάκι της φωτογραφίας είναι το Kiehl's, midnight recovery concentrate. Μου το έστειλαν με μία παραγγελία από το Attica. Ευτυχώς που δοκίμασα το δείγμα γιατί ήμουν έτοιμη να αγοράσω το προϊόν χωρίς να το έχω δοκιμάσει. Είχα διαβάσει τόσα θετικά reviews που πλέον είχα πειστεί. Στο δέρμα μου ήταν κακό. Δεν θα πω κάτι περισσότερο. 


Και ναι, το αγαπημένο των αγαπημένων των πιο αγαπημένων προϊόντων περιποίησης/ομορφιάς είναι και πάλι στα empties posts μου. Το Nuxe Huile Prodigieuse, το καλύτερο (για εμένα) ξηρό λάδι πολλαπλών χρήσεων. Με την πιο απαλή και πολυτελή υφή, το πιο διακριτικό και ταυτόχρονα χαρακτηριστικό άρωμα και την πιο πρακτική συσκευασία (με σπρέυ). Φανταστικό και μοναδικό.
Η Johnson's Bedtime baby lotion είναι επίσης πολύ αγαπημένη λοσιόν σώματος, που ενδείκνυται να τη χρησιμοποιείς το βράδυ γιατί κάνεις καλύτερο ύπνο. Βέβαια είναι για μωρά, αλλά ποιος σε εμποδίζει να τη βάλεις κι εσύ; Υπέροχη υφή, υπέροχο άρωμα!
Τέλος το Schwarzkopf Gliss, 6 miracles oil essence είναι λάδι για τα μαλλιά, που δεν ξεβγάζεται και με το μείγμα των 6 ελαίων που περιέχει ενυδατώνει τα μαλλιά σε βάθος, προστατεύει την τρίχα από εξωτερικούς παράγοντες και κυρίως τη θερμότητα, θρέφει τα ταλαιπωρημένα μαλλιά και τα κάνει λεία, απαλά και μεταξένια. Κι αν απορείς, ναι όντως τα κάνει όλα αυτά. Λίγες μόνο σταγόνες αρκούν και τα μαλλιά σου θα παραμείνουν υγιή και λαμπερά! Ίσως το αγαπημένο μου προϊόν μαλλιών που φροντίζω να υπάρχει πάντα στο ντουλάπι. 


Η κρέμα χεριών Cera di Cupra, beauty recipe plus είναι μία κλασική πλέον ενυδατική χεριών που νομίζω όλες κάπου θα έχουμε ή τουλάχιστον θα έχουμε χρησιμοποιήσει στο παρελθόν. Είναι πολύ οικονομική, πολύ αποτελεσματική, σαν ένα παχύρρευστο balm (ενώ στην πραγματικότητα έχει μορφή και υφή κρέμας) που όμως απορροφάται πολύ γρήγορα και εύκολα. Το δέρμα σχεδόν τη "ρουφάει" ενώ ανακουφίζονται όλα τα πολύ ξηρά σημεία. Νομίζω είναι ένα από τα must-have κυρίως λόγω της σχέσης ποιότητας-τιμής.
Η μάσκαρα YSL, volume effet faux cils, είναι το Νο 5, βουργουνδί απόχρωση. Εάν έχεις καστανά μάτια δοκίμασε μία χρωματιστή μάσκαρα και δεν θα χάσεις! Δίνει μία ζωηράδα στο βλέμμα, ενώ η συγκεκριμένη είναι σκούρα οπότε δίνει και την απαραίτητη ένταση που όλες θέλουμε! Μία από τις αγαπημένες μου μάσκαρα, που παραμένει ώρες στη θέση της, δεν κάνει κόμπους, δεν κάνει μουτζούρες είναι φανταστική!
Το επόμενο προϊόν είναι ένα gel/μάσκαρα φρυδιών της Radiant. Είναι η απόχρωση Νο 4 και απευθύνεται στα πιο καστανά φρύδια με ψυχρούς υποτόνους. Είναι προϊόν που αγοράζω ξανά και ξανά, καθώς ταιριάζει γάντι με το φυσικό μου χρώμα. Η εφαρμογή του είναι πανεύκολη, το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να περάσεις μία στρώση πάνω από τα φρύδια σου και αμέσως καλύπτονται τα κενά!
Τέλος τα δύο δείγματα είναι από τη μάσκαρα της MAC, inextreme dimension lash, παλιό αγαπημένο προϊόν. Έχει βαθύ μαύρο χρώμα, και βουρτσάκι σιλικόνης που κατά την εφαρμογή της χτενίζει και ξεχωρίζει τις βλεφαρίδες ανοίγοντας το βλέμμα! Πάρα πολύ καλό προϊόν και με τις εκπτώσεις που κάνει συχνά η MAC μπορείς να το πάρεις σε προσιτή τιμή.

Αυτά είναι τα-σχετικά-παλιά-empties μου! Εσύ έχεις δοκιμάσει κάποιο από τα παραπάνω;
Εάν είσαι κι εσύ empties post addicted, μην ξεχάσεις να διαβάσεις κι αυτό!

Δημοσίευση σχολίου

Έχεις δοκιμάσει κάποιο από τα προΊόντα; Γράψε μου τη γνώμη σου!

Brands List

BRANDS LIST
Copyright © make up your dayz. Made with by OddThemes